حمایت ناجا از هنرمندان نقش آفرین در گسترش نظم و امنیت

    کد خبر :508127
نظم و امنیت

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا در حوزه های نظم و امنیت و نیز آسیب های اجتماعی مسئولیت دارد،گفت: نیروی انتطامی از کسانی که متعهدانه و هنرمندانه در تصمیم گیری آسیب های اجتماعی و گسترش نظم و امنیت نقش آفرین هستند، حمایت و پشتیبانی می کند.

سردار محمدعلی نوری نژاد در آیین اختتامیه آثار منتخب جشنواره فیلم فجر ” ۷شب-۷فیلم” ، گفت: به عنوان عضو کوچکی ازجامعه اسلامی ایران و نیز یکی از اعضای خانواده نیروی انتظامی از بزرگوارانی که به نوعی در تهیه و تولید فیلم های منتخب نقش اساسی داشتند، تشکر ویژه ای کنم.

وی با بیان اینکه هنرمتعهدانه کمک می کند تا این عزیزان فراموش نشوند، گفت: هنر متعهدانه می تواند جای تبلیغات وسیع ودروغ را که گاهی ممکن است جای شهید وجلاد را عوض کند و در ذهن ها به گونه دیگر نقش ببندد را از یکدیگرمتمایزکند.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: این هنرکمک می کند تا تاریخ معاصر ما دقیق تر، روشن ترو کامل تر به تصویر کشیده شده و در تاریخ ثبت شود.

وی به نقش آفرینی نوجوانان در دفاع مقدس و ساخت فیلم هایی با چنین مضامینی اشاره و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، نوجوانان دلیر و شجاع کشورمان، مردانه در دل دشمن رفته وایثارگری کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی بااشاره به فیلم “شبی که ماه کامل شد” گفت: در این فیلم نمادی از مظلومیت شهدای عزیز و نیز مردم سیستان و بلوچستان و همچنین انحراف بین اسلام رحمانی و تکفیری به تصویر کشیده شد.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگ کننده ناجا به فیلم تختی اشاره و بیان کرد: در این فیلم زندگی جوانمردانه و یک اسطوره که می تواند برای جوانان امروز الگو باشد به نمایش در آمد؛ همچنین در دیگر فیلم ها به موضوعات روز جامعه پرداخته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید