وزیر کار و رفاه اجتماعی :

۳۶۰ میلیون مراجعه در روز به مجموعه‌های وزارت کار می‌شود

    کد خبر :507874
مجموعه‌های وزارت کار

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۶۰ میلیون مراجعه در روز به مجموعه‌های وزارت کار در کشور می‌شود.

محمد شریعتمداری در جلسه شورای هماهنگی مدیران لرستان، با اشاره به مسکن معلولین، اضافه کرد: این مهم مورد توجه مقام معظم رهبری است که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی امضا کرده‎ایم .

وی با بیان اینکه الکترونیکی کردن خدمات باید در دستور کار باشد گفت: توسعه آی تی و پایه‌های سخت افزاری آی سی تی در دستور کار باید قرار بگیرد، نیاز به ساخت اپلیکیشن‎های جدید هم نیست که هزینه دربردارد، از اپلیکیشن‎های موجود استفاده شود؛ هرچه از تعداد مراجعات کاسته شود به سلامت اداری و مردم کمک کرده‎ایم.

وی یادآور شد: باید مدیران نسبت به سلامت اداری محیط کار خود حساس باشند.

وزیر کار اظهار کرد: هیچ کسی حق ندارد چهره نظام و نظام اداری کشور را به خاطر نیاز خود مخدوش کند، این افراد می‌تواند برود بیرون از سیستم و کار دیگری بکند.

وی تصریح کرد: امروز کشور به مدیریت اداری معمولی نیاز ندارد و مثل دوران جنگ است؛ مدیران برای خدمت رسانی نباید وقت بشناسند.

به گزارش ایسنا، امروز با حضور وزیر کار مراسم کلنگ زنی دومین خانه امید لرستان در خرم‎آباد نیز برگزار شد. جمشید تقی‎زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: در صورت مشارکت و همکاری شهرداری قول می‎دهم به جای 18 ماه این پروژه را 12 ماهه تحویل دهم.

وی تصریح کرد: بازنشستگان دوران ویژه‎ای را برای نظام گذرانده‎اند و بهترین روزهای جوانی خود را در پای این کشور گذاشته‎اند و ما هم باید بهترین خدمات را برای آنها در نظر بگیریم.

تقی‎زاده اضافه کرد: همه مسائلی که به بازنشستگان مربوط می‎شود در خانه امید ارائه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید