یک کاندیدای دیگر به نفع میراسماعیلی ازانتخابات جودو انصراف داد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۸
    کد خبر :507719
جودو

مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو در حالی فردا شنبه برگزار می شود که با انصراف یه کاندیدای دیگر، ۶ نفر برای نشستن روی صندلی ریاست رقابت خواهند کرد.

در فاصله یک روز به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو، منصور عبدی یکی از کاندیداها با ارسال نامه‌ای به دبیر مجمع فدراسیون جودو انصراف خود را از حضور در رقابت‌ها به نفع آرش میر اسماعیلی اعلام کرد.

در بخشی از نامه عبدی خطاب دانشمندفرد دبیر مجمع آمده است با توجه به انتخابات حساس پیش رو و با عنایت به عدم توفیق در فعالیت انتخاباتی با هیأت‌های استانی و اعضای مجمع به دلیل مشغله کاری و در حالی که سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و معاونت توسعه ورزش قهرمانی اعتماد به مدیران جوان است، با کمال احترام به دیگر کاندیداها به نفع آرش میراسماعیلی قهرمان ارزنده جهان کناره گیری می‌کنم.

به گزارش مهر، عبدی نایب رئیسی سابق فدراسیون تیر و کمان، مشاور ارشد فدراسیون کاراته و از پیشکسوتان این رشته می‌باشد. پیش از این نیز داوود میقانی از حضور در مجمع ریاست فدراسیون جودو انصراف خود را اعلام کرده بود.

با این وجود فردا شنبه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون جودو با حضور عبدالله جعفری، ابوالفضل حیدریان بابلی، مهدی درخشنده بخت، امیرحسین سیاحی، توفیق کابلی، مازیار ناظمی و آرش میراسماعیلی در هتل اسپیناس تهران برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید