اختصاص بودجه ویژه برای هوشمند سازی امنیت‌ مرزها

  • سیاسی
  • جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :507572
هوشمند سازی امنیت‌ مرزها

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از اختصاص بودجه ویژه برای امنیت‌ مرزها خبر داد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه پس از پیگیری‌های انجام شده بودجه‌ای ویژه برای امنیت مرزها در نظر گرفته شد، گفت: برای برخورداری از مرزهای امن و برخورد با موضوعاتی نظیر قاچاق کالا، مواد مخدر، سلاح، تروریست و ورود و خروج اتباع بیگانه نیاز به بودجه کافی است که امیدواریم هرچه سریعتر این بودجه اختصاص بیابد.

وی با بیان اینکه باید از روش‌های سنتی به سمت روش‌های جدید برای انسداد هوشمند مرز‌ها پیش برویم، ادامه داد: بودجه ویژه‌ای که برای امنیت مرزها تصویب شده می واند چندین سال امنیت و مسدودسازی مرزها را در قالب هوشمند و راهبردی پیش ببرد و این یکی از کارهای اساسی است که انجام می شود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس تصریح کرد:بیشتر کشورهای دنیا به سمت هوشمند‌سازی مرزها گام برداشته‌اند در همین زمینه انتظار می‌رود دولت بودجه این کار را تأمین کند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اضافه کرد:با توجه به اینکه ایران دارای 8 هزار و 755 کیلومتر مرز با کشورهای همسایه است، باید تلاش کرد با هوشمند سازی مرزها امنیت کشور را تامین کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید