ناتالی پورتمن کلاس آنلاین بازیگری گذاشت

    کد خبر :507346
ناتالی پورتمن

بازیگر برنده اسکار برای نخستین بار یک کلاس آنلاین بازیگری برگزار می‌کند.

به گزارش بازتاب به نقل از ورایتی، ناتالی پورتمن که برای بازی در «قوی سیاه» برنده جایزه اسکار شده و بازیگر فیلم‌هایی چون «جکی» بوده است اولین کلاس آنلاین بازیگری خود را برگزار می‌کند.

در این کلاس که قیمت آن ۹۰ دلار است، دسترسی نامحدود به این بازیگر ممکن می‌شود و او در آن از تجربیاتش در بیش از ۲۵ سال سابقه بازیگری سخن می‌گوید.

در این دوره او از روش‌های مختلف بازیگری از جمله اینکه چگونه باید نقشه خلق یک شخصیت را کشید، چگونه درباره شخصیت‌ها برای نقش‌های تاریخی و داستانی تحقیق می‌کند، چطور با یک کارگردان کار می‌کند، چطور از نظر فیزیکی و شهودی خود را برای هر شخصیت آماده می‌کند و چگونه تفاوت‌های زبانی و صدایی هر نقش را درمی‌آورد، صحبت می‌کند.

پورتمن با انتشار اعلامیه‌ای نوشت: بازیگری یک تجربه شادی‌بخش است. اجرای همدلی و نمایش. باید آزاد و خلاق باشید، سعی کنید چیزهای جدید را کشف و اشتباه کنید. این راهی است که من آموختم.

وی افزوده است: خیلی هیجان‌زده هستم که در این کلاس، آنچه را در بیش از ۲۵ سال به عنوان یک بازیگر تجربه کردم با شما به اشتراک می‌گذارم. چیزهایی را که برای من مؤثر بودند و چیزهایی را که دیده‌ام برای دیگران مؤثر بوده‌اند و چیزهایی را که خلق کردم تا به خودم کمک کنم.

پورتمن در بیش از ۴۰ فیلم ظاهر شده و از ۱۰ سالگی کارش را با ایفای نقش در «حرفه‌ای» لوک بسون در کنار ژان رنو آغاز کرده است. وی بازیگر فیلم‌هایی چون «جنگ ستارگان» بوده و جایزه اسکار و گلدن گلوب را برای بازی در فیلم «قوی سیاه» ساخته دارن آرنوفسکی به دست آورده است. او نامزدی اسکار را برای «جکی» در سال ۲۰۱۶ و «نزدیک‌تر» در سال ۲۰۰۴ در کارنامه دارد.

برگزاری کلاس‌های آنلاین بازیگری از سال ۲۰۱۵ در «مستر کلاس» در سن فرانسیسکو شروع شده است. پیشتر چهره‌های سرشناسی از جمله مارتین اسکورسیزی، ران هاوارد، اسپایک لی، جودی فاستر، میرا نیر، کن برنز، استیو مارتین و آرون سورکین با این کمپانی برای آموزش داشته‌هایشان همکاری کرده‌اند.

برای شرکت در هر دوره این کلاس‌ها ۹۰ دلار باید پرداخت و برای یک سال ۱۸۰ دلار. این کمپانی تاکنون بیش از ۵۰ دوره آنلاین برگزار کرده است.

کلاس پورتمن از طریق masterclass.com/np در دسترس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید