کواچ: بایرن مونیخ سزاوار حذف از لیگ قهرمانان بود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵
    کد خبر :507241
کواچ

سرمربی باواریایی‌ها اعتراف کرد نتیجه‌ای که برای بازی برگشت تیمش مقابل لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد، عادلانه بوده است.

بایرن مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) با قبول باخت خانگی 3 بر یک مقابل لیورپول، در مجموع دوبازی و رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با همین نتیجه مغلوب و حذف شد. ناکامی باواریایی‌ها در صعود به مرحله یک چهارم نهایی، زودهنگام‌ترین خروج این تیم از لیگ قهرمانان اروپا را از فصل 11-2010 رقم زد.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی به شبکه اسکای گفت: حریف قدرتمندی مقابل‌مان قرار داشت و ما باید به لیورپول و یورگن کلوپ تبریک بگوییم. آنها در مجموع دو بازی بهتر بودند و ما هم سزاوار باخت. لیورپول خیلی جلو و هجومی بازی می‌کرد و فضایی خالی برای ما باقی نمی‌گذاشت و این کار را برای ما سخت ‌کرد. علاوه بر این، ما هم بهترین شب‌مان را سپری نمی‌کردیم. لیورپول در اروپا تیمی طراز اول است و نشان داد که تیم ما چه محدودیت‌ها و ضعف‌هایی دارد. بعد از گل دوم دیدید که لیورپول چه تیم باکیفیتی است.

به گزارش تسنیم، کواچ افزود: با این وجود ما هنوز برای کسب دو جام دیگر شانس داریم. الان صدرنشین بوندس‌لیگا هستیم و هنوز هم در جام حذفی رقابت می‌کنیم. هدف ما بردن هر دوی این تورنمنت‌هاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید