پرداخت ۱۰ درصد افزایش حقوق مازاد بر ۴۰۰ هزار تومان به کارکنان

    کد خبر :507146
افزایش حقوق

رییس فراکسیون ولایی مجلس، با بیان اینکه حقوق در جامعه ما ملاک شخصیت شده است، گفت: دولت ۱۰ درصد افزایش حقوق را مازاد بر ۴۰۰ هزار تومان به همه کارکنان و بازنشستگان پرداخت می کند.

به گزارش خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه نجومی بگیران برای توجیه کارهای خود کلمه پوپولیستی را برای استفاده علیه مخالفان اختراع کرده اند، گفت: نجومی بگیران عنوان می کنند که از معلم، کشاورز و عدالت دفاع نکنید و هر شخصی که این اقدامات را انجام می دهد می گویند پوپولیستی عمل می کند، در واقع کلمه پوپولیستی طرح نوین سیاسیون طرفدار اقتصاد لیبرال بوده که به جامعه تزریق می کنند تا مانع دفاع از قشر مستضعف شوند.

عضو کیمسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حقوق در جامعه ما ملاک شخصیت شده و زمانی که در جامعه به فردی یک و نیم میلیون تومان و به فرد دیگری 20 میلیون تومان حقوق پرداخت می‌شود فرد نجومی بگیر به فردی که حقوق پایین دریافت کرده فخر می فروشد.

رانتِ مسئولیت، گره فعلی جمهوری اسلامی است

وی با تاکید بر اینکه نباید کسانی برای حقوق تصمیم بگیرند که با خود با تصمیماتشان خود دچار ضرر و زیان و یا فایده شوند، چراکه در نوع رای آنها تاثیر دارد، ادامه داد: رانتِ مسئولیت، گره فعلی جمهوری اسلامی است، چرا که فردی که یکی از اقوامش در جایگاهی قرار دارد به یکباره جایگاه ویژه‌ای پیدا مکرده و از گروهبان دوم به تیمسار تبدیل می شود.

بنده به عنوان نماینده مجلس نمی دانم که به چه شخصی بسته حمایتی پرداخت می شود و هیچ فردی دیگری هم جزییات آن را نمی داند که این موضوع نارضایتی هایی ایجاد کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه چپ و راست همه در یک محفل هستند، اظهار داشت: چپ و راست شب با یکدیگر شام خورده و صبح در جامعه همدیگر را تخریب می‌کنند، لذا در هر دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب رفاه بی ربط وجود دارد.

تخصیص ۱۴ میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی آثار مثبت چندانی در جامعه ندارد

وی افزود: آیا فردی که عنوان می کند در کشور باید حقوق ۲۰۰ میلیون تومانی و یک میلیون تومانی باید وجود داشته باشد، اسلامی رفتار می کند؟.

حاجی با بیان اینکه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به علاوه ۱۰ درصدی حقوق ها در جهت کاهش التهابات و افزایش اعتماد عمومی است، ادامه داد: تخصیص ۱۴ میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی آثار مثبت چندانی در جامعه ندارد، چراکه باید در مجلس تعریف می شد که به چند نفر و در چند مرحله می خواهند بسته حمایتی پرداخت کنند.

به عنوان نماینده مجلس نمی دانم که به چه شخصی بسته حمایتی پرداخت می شود

وی تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس نمی دانم که به چه شخصی بسته حمایتی پرداخت می شود و هیچ فردی دیگری هم جزییات آن را نمی داند که این موضوع نارضایتی هایی ایجاد کرده است.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: آقای نوبخت بسیار خوب مصوبات بودجه سال 98 را تحلیل کرد و گفت بنده به دلیل تصویب ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی از مجلس تشکر می‌کنم، چرا که برنامه ریزی برای صفر تا 100 آن را در اختیار خودمان قرار داد، اما از مصوبه حقوقها تشکر نمی کنم چون در اختیار آن را مجلس به دولت نداد.

70 درصد بازنشسته ها کمتر از دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند

وی با بیان اینکه 2 میلیون و پنجاه هزار بازنشسته در کشور وجود دارد، ادامه داد: 70 درصد این بازنشسته ها کمتر از دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند، با این حقوق کدام یک از این بازنشستگان می‌توانند زندگی خود را اداره کنند.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، افزود: از نجومی بگیران استدعا می کنم که اجازه دهند سال آینده یک لقمه نان به بازنشسته ها داده شود.

دولت ۱۰ درصد افزایش حقوق را مازاد بر 400 هزار تومان کامل پرداخت می کند

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با رقمی که امسال به بازنشسته‌ها اضافه می شود، سال بعد حتی با افزایش ۲۰ درصدی حقوق آنها افزایش چشمگیری پیدا می کند، تصریح کرد: دولت ۱۰ درصد افزایش حقوق را مازاد بر 400 هزار تومان به صورت کامل پرداخت می کند، چون اگر این رقم را پرداخت نکند، ابتدا نباید به حقوق های بالا یعنی مسئولان دولتی این رقم را اضافه کند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید