نتانیاهو: اردوغان دیکتاتور است

    کد خبر :506859
نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تنش های جدید به وجود آمده میان تل آویو و آنکارا، رئیس جمهوری ترکیه را دیکتاتور خواند.

به گزارش بازتاب به نقل از یورونیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتهامات مطرح شده بر ضد وی از سوی آنکارا را به سخره گرفت و در مقابل «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه را به عنوان یک فرد «دیکتاتور» مورد حمله قرار داد.

واکنش نتانیاهو به اتهامات آنکارا در حالی صورت می‌گیرد که «ابراهیم کالین» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه دیروز سه شنبه وی را به ارائه یک رویکرد آشکار نژادپرستانه متهم کرده بود.

واکنش این مقام مسئول در دولت ترکیه به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو درباره نگاه خاص و انحصاری رژیم صهیونیستی به شهروندان یهودی صورت گرفته بود.

نتانیاهو روز یکشنبه اعلام کرده بود که اسرائیل تنها به شهروندان یهودی تعلق دارد و با این سخنان به صورت آشکار به حضور جامعه مسلمان و عرب ساکن در این کشور پرداخته بود.

سخنگوی رجب طیب اردوغان، با انتشار توییتی اظهارات بنیامین نتانیاهو در این خصوص را نژادپرستانه و تحقیر آمیز خوانده و از جامعه بین المللی خواسته بود که به این سخنان واکنش نشان دهد.

نخست وزیر اسرائیل نیز در واکنش به این اظهارات با انتشار پیامی اتهامات مطرح شده از سوی آنکارا را نوعی شوخی قلمداد و تاکید کرد که «اردوغان، دیکتاتور ترکیه در حالی به دموکراسی در اسرائیل حمله می‌کند که زندان‌های کشورش از روزنامه نگاران و قضات ترک پر شده است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید