اجرای طرح «نماد» با قوت بیشتر در سال جدید

    کد خبر :506836
علیرضا کاظمی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت پرورشی منتقل شده است و برنامه‌های این حوزه نیز در دستورکار خواهد بود گفت: طرح ” نماد” با قوت بیشتری جلو خواهد رفت.

علیرضا کاظمی در حاشیه برگزاری گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با بیان اینکه در سال آتی رویکردی مبتنی بر حرکت به سمت مدرسه را خواهیم داشت گفت: فعالیت‌های مدرسه محور را براساس سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش دنبال می کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های تربیتی را به کف مدارس ببریم و به آن‌ها واگذار کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حوزه ستادی نیز بر سیاست گذاری برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تمرکز خواهیم کرد، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: این موضوع از مهم‌ترین رویکردهای ماست.

کاظمی افزود: اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت پرورشی منتقل شده است و برنامه‌های این حوزه نیز در دستورکار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه طرح ” نماد” با قوت بیشتری جلو خواهد رفت عنوان کرد: امیدواریم با هم افزایی که در این بخش صورت خواهد گرفت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و حرکت‌های عالمانه‌تری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح آموزش و پرورش باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید