رئیس سازمان مدیریت بحران کشور مطرح کرد

لزوم تداوم و تقویت ارتباط ستاد مدیریت بحران کشور و نیروهای مسلح

    کد خبر :506779
نیروهای مسلح

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در بازدید از پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک گفت: ارتباط ستاد مدیریت بحران با نیروهای مسلح یک ارتباط نزدیک و تنگاتنگی است که باید تداوم داشته و تقویت شود.

اسماعیل نجار به همراه زاهدی استاندار و جمعی از مدیران در استان قزوین، از پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک بازدید به عمل آورد.

وی بابیان اینکه پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک می‌تواند به‌عنوان یک مرکز پشتیبان ملی مطرح و مورد استفاده قرار گیرد، افزود: ارتباط ستاد مدیریت بحران با نیروهای مسلح یک ارتباط نزدیک و تنگاتنگی است که باید تداوم و تقویت شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و پیشگیری و ساماندهی مسائل و معضلات حوزه مدیریت بحران یک اصل اساسی است.

وی افزود: اعتقاد و جهت‌گیری ما در حوزه مدیریت بحران این است که از ظرفیت نیروهای مسلح به دلیل برخورداری از نظم و انضباط و سیستم فرماندهی به‌خوبی می‌توان در مقابله، مدیریت و کنترل حوادث با کارایی و نتایج بهتر استفاده کرد.

به گزارش ایسنا،نجار مطرح کرد: در بسیاری از کشورها در زمان مقابله و مدیریت سوانح و حوادث ابتدا از روش قرنطینه کردن استفاده کرده و سپس سعی می‌کنند با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح برای امداد و نجات بهره بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید