اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده و کم‌هزینه در سال آینده

    کد خبر :506775
پروژه زود بازده و کم‌هزینه

معاون عمرانی وزیر کشور از اجرای ۴۰هزار پروژه زود بازده و کم‌هزینه در سال آینده خبر داد.

مهدی جمالی نژاد در حاشیه نخستین کارگروه هماهنگی بسیج سازندگی که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: قرار است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ۴۰ هزار پروژه عمرانی زود بازده و کم هزینه در سال آینده آغاز شود.

وی ادامه داد:این پروژه‌ها در کمتر از یک سال به بهره‌برداری می‌رسند و به نحوی تعریف شده است که در تمام روستاهای کم‌برخوردار کشور و شهرهای کم‌برخوردار اجرا شوند. این پروژه‌ها براساس نیازمندی دستگاه‌های مختلف با نگاه آمایشی دستگاه‌های اجرایی کشور با تکیه بر ظرفیت جوانان کشور اجرا می‌شود.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه گفت: در این جلسه تشکیل کارگروه‌های استانی با حضور معاونان عمرانی مورد تاکید قرار گرفت و در شهرستان‌ها نیز فرمانداران در این جلسه حضور دارند. این موضوع تنها با همگرایی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های مردم و خیرین به نتیجه می‌رسد و این همگرایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد:هزینه‌های بالاسری در این پروژها وجود ندارد و کسانی که در این پروژه‌ها حضور پیدا می کنند از بسیجیان هستند. به همین جهت این پروژه‌ها بسیار کم‌هزینه است و با سرعت انجام می شود البته نیازمند کمک اجرایی از دستگاه‌ها در طول زمان پروژه هستند. بسیاری از روستاها نیازمند این پروژه‌ها هستند.

معاون عمرانی وزیر کشور در پایان اظهارکرد: امید افزایی و نشاط این پروژه‌ها یقینا در روستاها رخ می‌دهد و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص در روستاها نیز وجود دارد. با توجه به مدارک عالیه که بسیاری از جوانان کسب کردند خوشبختانه این شرایط وجود دارد.این پروژه‌ها یک تمرین برای کارگروهی است و در این جلسه کلید آغاز این پروژه‌ها زده شد.

به گزارش ایسنا جمالی نژاد گفت: امیدواریم حلاوت این پروژه ها را در گام دوم و آغاز دهه پنجم انقلاب به کام تمام هموطنان بنشانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید