عضو شورای مرکزی موتلفه: با این روش ها نمی توان اصولگرایان را متحد کرد/ با نگاه حذفی به نتیجه نمی رسیم

    کد خبر :506721
حسین انواری

عضور ارشد حزب مؤتلفه گفت: آقای حدادعادل انسان بسیار خوبی است اما اینکه بتواند نقش رهبری اصولگرایان را داشته باشد، محل تردید است.

به گزارش نامه‌نیوز، حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی باور دارد که اساسا جمنا نمی‌تواند وحدت سراسری میان احزاب اصولگرایی ایجاد کند مگر آنکه در روش‌های خود تغییراتی ایجاد کند. او به «نامه‌نیوز» گفت: «نمی‌توان به دقت درباره آرایش سیاسی اصولگرایان در آینده اظهارنظر کرد اما می‌توان گفت که مکانیزم جمنا اگر با شیوه گذشته باشد نمی‌تواند به وحدت تمام اصولگرایان بینجامد. باید روش‌ها تغییر کند و تدابیر خاصی اتخاذ شود تا این مهم محقق شود».

این فعال سیاسی اصولگرا در تشریح راهکارهایی که منجر به وحدت اصولگرایان می‌شود، افزود: «باید میدان را باز کنیم و پذیرای نیروهای همفکری باشیم که مبنانی اصلی را قبول دارند. باید چنین نیروهایی را از تمام استان‌ها و شهرستان‌ها انتخاب کنیم. اگر سیاست ما اینگونه باشد که بگوییم چه‌کسی بیاید و چه کسی نیاید و هر روز این دایره را محدوتر کنیم، بی‌تردید به وحدت نخواهیم رسید».

او در پاسخ به این پرسش که آیا غلامعلی حداد عادل می‌تواند نقش محوری و تعیین‌کننده در میان اصولگرایان داشته باشد، گفت: «آقای حدادعادل انسان بسیار خوبی است اما اینکه بتواند نقش رهبری اصولگرایان را داشته باشد، محل تردید است».

انواری در پایان درباره افرادی که شایسته ورود به مجلس هستند، اظهار کرد: «باید تلاش کنیم که افراد خوش‌فکر و کارآمد به مجلس بروند و چندان مهم نیست که چنین افرادی در کدام یک از جناح‌های سیاسی باشد. مهم این است افرادی که نماینده می‌‎شوند به درد مردم بخورند و باری از دوش مردم بردارند نه آنکه با جناح‌بازی‌ها اشخاصی راهی مجلس شوند که مدام در پس کاسب‌کاری و منفعت‌جویی‌اند. مردم می‌خواند نمایندگانشان افرادی سالم باشند و اگر چنین نشود طبیعتا مردم از نمایندگان مجلس دلزده می‌شوند».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید