نشت گاز یک منزل مسکونی را منفجر کرد

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹
    کد خبر :506710
نشت گاز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجاری مرگبار به علت نشت گاز شهری در محله خزانه خبر داد.

سید جلال ملکی  در این باره اظهار کرد: ساعت ۵ و ۵٩ دقیقه صبح امروز حادثه انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد و بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه واقع در محله خزانه، خیابان بخارایی اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند، گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که انفجار در طبقه دومِ یک ساختمان سه طبقه و قدیمی رخ داده است. این انفجار منجر به آتش سوزی شده بود و طبقه دوم و سوم کاملا شعله ور بودند.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که سه نفر در ساختمان محبوس هستند بنابراین آتش نشانان بلافاصله وارد ساختمان شدند و همزمان با خاموش کردن آتش این سه نفر را از ساختمان خارج کردند.

وی با اشاره به اینکه این سه نفر اعضای یک خانواده بودند گفت: یک آقا و خانم میانسال بر اثر این انفجار دچار سوختگی بسیار شدیدی شده بودند که بعد از تحویل به عوامل اورژانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند. همچنین مرد جوان حدودا ٢٧ ساله‌ای نیز توسط آتش نشانان از ساختمان خارج شد که متاسفانه بعد از انجام بررسی‌های لازم توسط عوامل اورژانس مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: نیرو ها محل را ایمن سازی کردند و محل را به کارشناسان تحویل دادند.

به گفته وی، بر اساس تحقیقات اولیه کارشناسان علت حادثه نشت گاز شهری و در ادامه ایجاد شعله و جرقه بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید