«آپ» مجوز فروش بلیت هواپیما ندارد

    کد خبر :506487

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی از بسته شدن 46 سايت غيرمجاز فروش بليت هواپيما از ابتداي ارديبهشت ماه تا اواسط اسفند جاری خبر داد.

یکی از اقدامات خوب و قابل تقدیر سازمان هواپیمایی در ماههای اخیر، برخورد و اطلاع رسانی در خصوص سایت ها و نرم افزارهای غیرمجازی است که اقدام به فروش بلیت هواپیما می کنند چراکه به گفته دير روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوری برخي از سايت هاي غير مجاز فروش بليت الكترونيكي، گاها با فروش بليت هواپيما كه از اصالت واقعي برخوردار نبود، موجبات نارضايتي و تضييع حقوق شهروندان و اخلال در نظم عمومي هوانوردي را فراهم آورده بودند.

جعفرزاده همچنین از بسته شدن 46 سايت غيرمجاز فروش بليت هواپيما از ابتداي ارديبهشت ماه تا اواسط اسفند جاری خبر داده است.

اما بررسی های صبحانه نشان می دهد علاوه بر برخی سایت های گمنام و غیرمجاز، می توان فعالیت فاقد مجوز نرم افزارهای مشهور و معتبری را نیز در این بخش رصد کرد. به عنوان مثال، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه ای به شرکت آسان پرداخت که اپلیکیشن مشهور آپ را در اختیار دارد متذکر شده هر شخص حقیقی یا حقوقی که بخواهد به خدمات فروش بلیت هوایی بپردازد بایستی مجوزهای لازم را از این سازمان اخذ کند.

در ادامه این نامه صراحتا اعلام شده شرکت آسان پرداخت بدون داشتن مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، اقدام به ارائه خدمات مسافرت هوایی و فروش بلیت هواپیما در حال حاضر می کند که لازم است قبل از فعالیت در این حوزه، اقدامات لازم را برای دریافت مجوز قانونی انجام می داد.

این نامه مهم در 18 اسفندماه خطاب به مجری اپلیکیشن آپ از سوی علی اصغر باریکانی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی ارسال شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید