هماهنگی پلیس و بهشت زهرا برای حضور مردم در پنجشنبه پایانی سال

    کد خبر :506326
مدیرعامل بهشت زهرا (س)

امروز جلسه هماهنگی میان فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ با مدیرعامل بهشت زهرا (س) برای حضور میلیونی مردم در پنجشنبه و جمعه آخر سال در آرامستان بزرگ تهران برگزار شد.

آخرین هماهنگی ها با حضور سردار رحیمی – فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار مهماندار – فرمانده پلیس راهورتهران بزرگ، سردار مصدق – فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ و سعید خال – مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام(ره) – به منظور سهولت رفت و آمد و حضور میلیونی شهروندان درپنج شنبه و جمعه پایانی سال در دفتر مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) انجام شد.

خال در این نشست گفت: مهم ترین دغدغه ما رفاه و آسایش شهروندان جهت حضور در ایام پایانی سال است به همین جهت تمهیدات ویژه ای برای این مکان مقدس با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و کلیه دستگاه های انتظامی و امنیتی تدارک دیده شده است.

به گزارش ایسنارحیمی – فرمانده انتظامی تهران بزرگ – نیز در این نشست با اشاره به برادری و هم‌افزایی در اینگونه مناسبت‌ها بر همدلی برای ارایه خدمت بیشتر به مردم اشاره و اظهارکرد: رمز پیروزی در همه عرصه‌ها اتحاد و برادری است و با وحدت کلمه و عزم راسخ می‌توانیم به اهداف این برنامه که همان آسایش و آرامش شهروندان است، برسیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه فرماندهان عالی پلیس راهور در نشستی تخصصی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برنامه‌ریزی عملیاتی برای روزهای پایانی سال را مرور کردند و نکات کلیدی توسط سردار مهماندار – فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ – تأکید شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید