واکنش جالب سیمئونه به بازگشت زیدان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۳۷
    کد خبر :505982
سیمئونه

دیگو سیمئونه، سرمربی جوان اتلتیکومادرید، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار با یوونتوس حاضر شد.

وی معتقد است یوونتوس بازیکنان بزرگی در خط حمله دارد و اتلتیکومادرید نباید تنها به دنبال مهار کریستیانو رونالدو در بازی فردا شب باشد.

سیمئونه گفت: “اگرچه کمتر از یوونتوس استراحت کرده ایم اما به دنبال بهانه جویی نیستیم. در دیدارهای اینگونه که حذفی هستند، تنها تیمی که قادر به ارائه نمایش بهتر در زمان برگزاری مسابقه باشد به دور بعدی صعود خواهد کرد. در این رقابت ها تنها تیمی موفق به صعود خواهد شد که از فضاها بهتر استفاده کرده و نمایش موفق تری در زمین ارائه دهد.

علیرغم پیروزی 0-2 در بازی رفت، نمی توان اتلتیکومادرید را بخت اول صعود به دور بعدی دانست و ما شانس بیشتری نسبت به یوونتوس برای صعود نداریم. چیزهایی وجود دارد که قابل توضیح دادن نیست و به همین دلیل فوتبال ورزشی شگفت انگیز است.”

بازیکنان مصدوم: “دلتنگ و نگران همه بازیکنانی هستم که قادر به همراهی اتلتیکومادرید در بازی فردا شب نیستند خواهد بود اما سعی می کنم از بازیکنانی که به تورین سفر کرده اند مراقبت کنم تا احساس مهم بودن برای این دیدار داشته باشند.”

حضور زیدان روی نیمکت رئال مادرید: “ضمن احترام زیادی که برای زیدان قائلم، فکر می کنم اگر در این مقطع بسیار برای اتلتیکومادرید، اگر در مورد موضوع دیگری صحبت کنم بی احترامی به باشگاهم خواهد بود.”

رویارویی با رونالدو: “یوونتوس یک تیم بزرگ با ستاره های بسیار ارزشمند در خط حمله است و ما فقط روی مهار کریستیانو رونالدو تمرکز نمی کنیم.”

دیگو گودین: “وی در تمرینات حضور یافته و من تصور می کنم فردا او در زمین حاضر خواهد بود.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید