نه بزرگ ستارگان رئال به مورینیو

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۳۷
    کد خبر :505971
ستارگان رئال

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، می‌گوید بازیکنان رئال بودند که با حمایت از زیدان به جای مورینیو باعث شدند زیدان و نه مورینیو به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها انتخاب شود.

بعد از انتخاب زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید، رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه مدعی شد در کنار دیگر عوامل، حمایت‌های چند تن از بازیکنان بزرگ رئال از زیدان و عدم تمایل آنها برای سرمربی‌گری مورینیو یکی از مهمترین عواملی بوده که مدیران باشگاه را واداشته در نهایت روی زیدان به جمع‌بندی برسند.

دیروز و تنها ۱۰ ماه بعد از آنکه زین‌الدین زیدان، بلافاصله بعد از کسب سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ قهرمانان اروپا با رئال، از سرمربی‌گری این تیم کناره‌گیری کرد، مدیران باشگاه او را دوباره به جای سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و منصوب کردند.

به گزارش مشرق،این در حالی بود که در روزهای قبل شایعات متعدد و پرقدرتی درباره احتمال بازگشت مورینیو به رئال مطرح شده بود. شایعاتی که می‌گفت مورینیو به احتمال زیاد روز دوشنبه به باشگاهی بازخواهد گشت که آن را در سال ۲۰۱۳ ترک کرده بود. اما در همان زمان خبرهایی منتشر شد که نشان می‌داد بخش عمده بازیکنان بزرگ رئال از این خبر ناراحت بوده و حاضر به فعالیت زیر نظر مورینیو نیستند.

آقای کالدرون که در فاصله سال‌ها ی ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ ریاست رئال را به عهده داشته می‌گوید بعضی از بازیکنان رئال برای بازگشت رئال لابی کرده‌اند چون می‌دانند زیدان کمتر از مورینیو اهل درگیری و مجادله به بازیکنان است و کار کردن با او برای ستاره‌ها به مراتب راحت‌تر و دلپذیرتر است.

کالدرون در این باره گفت: ” انتخاب زیدان به اعتقاد من انتخاب خوبی است. گزینه دیگر مورینیو بود. من معتقدم در روزهای اخیر رهبران بازیکنان و چهره‌های مهم رختکن رئال به شدت مشغول لابی کردن بودند تا احتمال سرمربی‌گری مورینیو را کاهش داده و به صفر برسانند. چون مورینیو از دوران حضورش در رئال، به خصوص در رختکن تیم مشکلات زیادی به جا گذاشته بود”.

کالدرون در ادامه گفت: ” مورینیو خیلی جنجالی بود و با خیلی‌ها دچار مشکل شده بود. در زمان او هواداران رئال دو شقه شده بودند. در اینکه مورینیو مربی خوبی است هیچ شکی وجود ندارد. او تعداد زیادی جام برده و افتخار کسب کرده ولی به هر حال مشکلاتی که گفتم وجود دارد. خیلی از بازیکنها به خصوص رهبران رختکن رئال از او خوش‌شان نمی‌آید”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید