افزایش ۴۰۰هزار تومانی «حقوق‌»ها مشمول مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی می‌شود؟

    کد خبر :505273
سازمان تامین اجتماعی

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده اظهار کرد: قطعا مستمری‌ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

محمدحسن زدا  در پاسخ به پرسشی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش مستمری ها در سال آینده اظهار کرد: قطعا مستمری‌ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: هرساله قبل از پایان سال این اتفاق افتاده و امسال هم با توجه به پشتکاری که وزیر رفاه دارد و در حال پیگیری است، تصور می کنم قطعا همین روزها به نتیجه برسد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش نرخ مستمری‌ها با توجه به حداقل دستمزد گفت: ما چون عضو شورای عالی کار نیستیم قطعا پیشنهادی نداشتیم.

زدا درباره افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده گفت: آن ۴۰۰هزار تومان مربوط به بازنشستگان کشوری است و میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فقط با مصوبه شورای عالی کار معین می‌شود.

وی درباره افزایش حقوق به نسبت نرخ تورم نیز عنوان کرد: میزان افزایش برای حداقل بگیرها یک رقم و برای سایر سطوح یک رقم است. بعد از اعلام حداقل حقوق و دستمزد در شورای عالی کار، ما برای سایر سطوح درآمدی به هیئت وزیران پیشنهاد می‌دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید