لیبرمن: نتانیاهو پیشنهاد ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی را رد کرد

    کد خبر :504807
لیبرمن

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد که نخست وزیر این رژیم پیشنهادی که او در دوره تصدی‌اش در وزارت جنگ برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی مطرح کرده بود را نپذیرفت.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه دو تلویزیون این رژیم مدعی شد: در ژوئیه سال ۲۰۱۸ پیشنهادی برای ترور رهبرانی از حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه به بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر این رژیم) دادم. من تلاش بسیاری کردم تا نتانیاهو را راضی به اجرای این پیشنهاد کنم اما او همواره با آن مخالفت می‌کرد.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه همواره برای آغاز حملاتی علیه زیرساخت‌های حماس و جهاد در نوار غزه تلاش می‌کرده است، گفت: به جای خنثی کردن “تروریسم”، وزیر “دفاع” را ناامید و تمامی طرح‌ها و پیشنهادها را رد کردند.

این وزیر سابق اسرائیلی با اشاره به وجود آشوبی امنیتی در دو جبهه شمالی و جنوبی اراضی اشغالی مدعی شد: وضعیت امنیتی در این جبهه‌ها در طول دو سال آینده بسیار پیچیده و خطرناک‌تر از جنگ “۱۹۷۳ میان اعراب و اسرائیل” خواهد بود.

به گزارش ایسنا، لیبرمن در ادامه افزود، جنبش حماس صدها موشکی را که منطقه “غوش دان” را هدف قرار خواهند داد، ارتقا می‌دهد و این جنبش همچنان موشک‌های نقطه زن تولید می‌کند، در مقابل تل‌آویو به قطری‌ها اجازه می‌دهد دلارهای بیشتری را با چمدان به دست اعضای حماس برسانند، آنها چند میلیون دلار را این هفته جابه‌جا خواهند کرد. هرکسی که می‌گوید می‌داند این پول‌ها کجا می‌روند، حرف بی‌معنی می‌زند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در پایان گفت: کمک‌های ما در بخش برق افزایش و مساحت منطقه مجاز برای ماهیگیری ۱۲ میل توسعه یافت اما هیچ دستاوردی برای ما نداشت و اسرا و سربازان مفقودی ما بازنگشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید