تمهیدات آتش‌نشانی برای چهارشنبه‌سوری و نوروز

    کد خبر :504627
چهارشنبه‌سوری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اقدامات این سازمان را در طرح استقبال از بهار تشریح کرد.

جلال ملکی با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی در طرح استقبال از بهار اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال استقرار آتش‌نشانان در نقاط مختلف شهر تهران از جمله مراکز خرید، چهارراه ها و مناطق تجمعی آغاز شده است.

وی با اشاره به استقرار آتش‌نشانان در 260 نقطه شهر تهران اضافه کرد: آتش نشانان در دو نوبت صبح و بعدازظهر در این نقاط حضور پیدا می کنند؛ هدف از این استقرارها این است که در صورت بروز حوادث احتمالی و باتوجه به ترافیک و شلوغی معابر، زمان رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه کاهش پیدا کند.

ملکی در تشریح دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از بهار عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار 22 ایستگاه در مناطق 22گانه شهرداری تهران به صورت پایلوت برای استقبال از بهار آماده می شوند.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به حضور آتش نشانان مستقر در مبادی ورودی شهر تهران افزود: در هفت ورودی شهر تهران با توجه به تجمع و وجود خودروها آتش نشانان به صورت 24 ساعته مستقر هستند.

ملکی همچنین از حضور آتش نشانان در نمایشگاه های بهاره شهر تهران به منظور حفظ ایمنی شهروندان خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت پیاپی کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در سومین سال متوالی عنوان کرد: این کمیپین با حضور روابط عمومی های آتش نشانی کلانشهرها در پایتخت، امسال به صورت ملی برپا خواهد شد.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در شب چهارشنبه سوری امسال تمام 5000 نیروی عملیاتی آتش نشانی آماده باش هستند و نیروهای غیرشیفت هم فراخوانده می شوند، عنوان کرد: این نیروها در 1000 نقطه مختلف شهر به غیر از 130 ایستگاه آتش نشانی مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش شهرنوشت، ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در مدارس پایتخت و مراکز تجمعی با رویکرد چهارشنبه سوری تصریح کرد: این کارشناسان با حضور در مدارس، دانش آموزان را با خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه آشنا خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید