سرعت خودرو در محورهای خراسان‌شمالی رو به افزایش!

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۶:۵۲
    کد خبر :504560
سرعت خودرو

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: سرعت خودرو در محورهای این استان رو به افزایش است.

علی اصغر بدیعی مقدم در جلسه ایمنی راه های استان اظهار کرد: انجام اقداماتی همچون روکش آسفالت جاده ها سبب افزایش سرعت خودروها شده است که باید نسبت به کنترل سرعت این وسایل نقلیه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سطح محورهای این استان 21 دوربین نصب شده است، افزود: تلاش ها بر این است تا در سال آینده نیز 12 دستگاه دوربین دیگر نصب شوند.

بدیعی مقدم با اشاره به اینکه در این استان 96 نقطه پرحادثه وجود دارد، ادامه داد: 41 نقطه از این نقاط در شهرستان بجنورد، 17 نقطه در شیروان، یک نقطه در جاجرم، هفت نقطه در گرمه، 11نقطه در راز و 19 نقطه نیز در شهرستان مانه و سملقان قرار دارند. برای رفع این نقاط نیازمند هزینه کرد 52 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس مقایسه آمارهای موجود، تعداد فقره تصادفات فوتی نقاط پرحادثه از سال 94 تا 96 نسبت به سال 92 تا 94 به میزان هشت درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: بر اساس مقایسه آمارهای موجود، تعداد فقره تصادفات جرحی نقاط پرحادثه از سال 94 تا 96 نسبت به سال 92 تا 94 به میزان 12 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بر اساس مقایسه آمارهای موجود، تعداد فقره تصادفات خسارتی در نقاط پرحادثه از سال 94 تا 96 نسبت به سال 92 تا 94 به میزان 32 درصد کاهش یافته است.

به گفته این مقام مسئول، بیشترین نوع تصادف در محورهای خراسان شمالی از نوع واژگونی بوده است که بعد از آن تصادف جلو به جلو و جلو به پهلو از دیگر انواع تصادف در این استان بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید