محمدرضا حسینی: عطش ما برای گل زدن کامل نیست

  • ورزشی
  • شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۱۵
    کد خبر :504436

سیدمحمدرضا حسینی، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که این تیم باید النصر عربستان را شکست دهد.

سیدمحمدرضا حسینی با اشاره به دیدار مقابل پدیده و بردی که این تیم در مشهد به دست آورد، گفت: متأسفانه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم و جایگاه ما در جدول خوب نیست. از طرفی فشردگی مسابقات مشکلات تیم ما را بیشتر کرده است و در شرایطی سخت مقابل حریفان قرار می‌گیریم. ما واقعاً نیاز به این برد داشتیم و یک بازی حساب شده هم انجام دادیم.

«ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در روند بازی تأثیرگذار باشند»،‌ وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: ما با تیم پرقدرت پدیده روبه‌رو شدیم، ولی با یک بازی خوب این تیم را شکست دادیم.

حسینی در مورد اینکه ذوب‌آهن با مشکل گلزنی مواجه است، اظهار داشت: ما در بازی‌های‌مان موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم که این یک نکته مثبت است، اما متأسفانه سخت به گل می‌رسیم. در بعضی بازی‌ها تیم ما مشکل گل زدن دارد و این موضوع در بازی‌های اخیر تا حدودی خودش را نشان داده است.

وی ادامه داد: ما برای بردن انگیزه داریم، ولی فکر می‌کنم عطش بازیکنان برای گل زدن کامل نیست. باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا این مشکل برطرف شود. ما مهاجمان خوبی داریم که می‌توانند در هر بازی تعیین‌کننده باشند.

به گزارش فارس ،هافبک ذوب‌آهن درباره بازی تیمش برابر النصر عربستان تصریح کرد: در بازی اول با وجود اینکه شایسته برد بودیم مساوی کردیم، ولی حالا برای اینکه موقعیت‌‌مان در جدول بهتر شود باید النصر را ببریم. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی ما برای برد بازی خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید