وزیر نیرو در کمیسیون انرژی پاسخگو خواهد بود

    کد خبر :504393
وزیر نیرو

جلسات هفته جاری کمیسیون‌ها خانه ملت در حالی پیگیری می‌شود که می‌توان بررسی واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی و همچنین حضور وزیر نیرو در مجلس را ازمهم‌ترین برنامه‌های بهارستان دانست.

کمیسیون‌های مختلف مجلس طی هفته جاری تشکیل جلسه خواهند داد. لازم به ذکر است بررسی واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و دعوت از وزیر نیرو در دستور کار این هفته نمایندگان ملت می‌باشد.

کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه این هفته، به بررسی گزارش اولیه هیات تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی می‌پردازد. درادامه نیز کارگروه کارو روابط ، بررسی طرح تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شرکت نفت را در برنامه‌های خود دارد.

کمیسیون‌های عمران و انرژی در انتظار وزیر نیرو

روز یکشنبه هفته جاری کمیسیون انرژی میزبان اردکانیان می‌باشد تا او به سوال نمایندگان پاوه، زاهدان، ارومیه و مشکین شهر پاسخ دهد.

همچنین این کمیسیون روز دوشنبه مورخ97/12/20 به بررسی طرح یک شوری تعویق واگذاری شرکت‌های دولتی دارای طرح‌های ثبیت و توسعه خواهد پرداخت.

کمیسیون عمران هم روز دوشنبه با حضور وزیر نیرو به بررسی گزارش کمیته آب‌و فاضلاب و برنامه تامین آب شرب و بهداشتی با حضور تعدادی از استانداران (سیستان و بلوچستان، یزد ، کرمان ، خراسان) و همچنین مدیرعامل شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس می‌پردازد.

وزیر نیرو قرار است، به سوالات جمعی از نمایندگان من جمله، نماینده چالوس،تربت جام و مهاباد نیز پاسخ ‌دهد.

در ادامه لازم به ذکر است بررسی مقدماتی تحقیق و تفحص از وضعیت آب‌وفاضلاب و انرژی مورد نیاز سکونت‌ گاه‌های کشورنیز، روی میز مجلسی ‌ها خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید