اعطای هزار میلیارد وام‌های مشکوک‌الوصول به افراد خاص توسط بانک سرمایه

    کد خبر :50420

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از اعطای حدود هزار میلیارد تومان وام‌های مشکوک‌الوصول به افزاد خاص توسط بانک سرمایه خبر داد.

اسدالله عباسی عضو هیئت تحقیق‌ و ‌تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه این هیئت از مجلس درخواست داشته تا چندین نماینده و کارشناس در روند این تحقیق و تفحص به هیئت اضافه شوند، گفت: اخیراً مستندات و مدارک جدیدی از تخلفات صورت گرفته در بانک سرمایه در اختیار هیئت تحقیق و تفحص قرار گرفته که در حال بررسی آن هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اخیراً زمان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تمدید شده و باید در این زمان گزارش تهیه و به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اعلام اینکه هیئت مدیره بانک سرمایه با طرح‌هایی که ارائه کرده‌اند بخشی از مشکلات به وجود آمده را حل کردند و برخی از وام‌های مشکوک الوصول را به بانک برگردانده‌اند، تصریح کرد: برخی از افرادی که وام‌های مشکوک الوصول داشته و بازداشت بودند، اخیراً آزاد شده‌اند تا وام‌های دریافتی را به سمت بانک بازگردانند.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود که تعدادی از افرادی که وام‌های مشکوک الوصول دریافت کرده‌اند از کشور گریخته‌اند، اظهار داشت: افرادی که وام‌های مشکوک الوصول دریافت کرده‌اند یا بازداشت هستند یا با قید وثیقه آزاد هستند و فردی درباره پرونده ذخیره فرهنگیان از کشور متواری نشده است.

عباسی با اشاره به مقدار وام‌های مشکوک الوصل در بانک سرمایه اظهار داشت: حدود هزار میلیارد تومان وام‌های مشکوک الوصول در بانک سرمایه به افراد خاص اعطا شده که بخشی از آن به بانک بازگشت شده است.

منبع:تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید