«رئیسی» گام‌هایی موثر در مبارزه با مفاسد اقتصادی برخواهد داشت

  • سیاسی
  • شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴
    کد خبر :504160
رئیسی

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: رجاء واثق دارم حجت‌الاسلام رئیسی در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و احیای حقوق و اعتماد عمومی و استقرار عدالت، گام‌هایی مؤثر برخواهد داشت.

به گزار ش مهر، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.
متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

با سلام و تحیت؛

انتصاب حضرتعالی به عنوان رئیس قوه‌قضاییه با حکم رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. رجاءواثق دارم در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی با اتکا به تجارب و سوابق ارزنده گذشته به ویژه در عرصه قضاوت در ارتقای عملکرد این نهاد ارزشمند، در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و احیای حقوق و اعتماد عمومی و استقرار عدالت، گام‌هایی مؤثر برخواهید داشت و اقداماتی ماندگار برجای خواهید گذاشت.

بی‌تردید قوه‌قضاییه پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده‌اند «اقتدار و اعتماد عمومی دو رکن اصلی مورد نیاز قوه قضائیه است»، به عنوان نهادی ارزشمند با عملکردی مستقل، جایگاهی ویژه و ارزنده در حراست و پاسداری از قانون اساسی و قوانین بر مبنای اعتلای عدالت و حمایت از حقوق افراد در جامعه دارد و این مهم با حضور حضرتعالی بیش از گذشته تقویت خواهد شد. مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی این فرصت را مغتنم شمرده و بر تلاش و حمیت در راستای ارتقای سطح تعامل و همکاری با بخش‌های پژوهشی قوه‌قضاییه تاکید دارد. توفیق روزافزون حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، از درگاه ایزد منان خواستارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید