عدم اجرای دقیق اخذ بیمه و تاخیر در صدور دفترچه اقساط واحدهای مسکن مهر

    کد خبر :50359

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: مشکل کنونی طرح مسکن مهر مربوط به مالیات و عدم اجرای دقیق اخذ بیمه این واحدهای مسکونی است که باعث می‌شود پایان کار و صدور دفترچه اقساط واحدهای مسکونی مهر به تاخیر بیفتد.

احمد اصغری مهرآبادی  با اشاره به اینکه برای عدم اجرای دقیق اخذ بیمه با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مشکلات بیمه این واحدهای مسکونی با سازمان امور مالیاتی جلسه خواهیم داشت گفت: قطعا مشکلات سایر واحدها در حوزه مالیات، بیمه و صدور پایان کارت باید حل شود، تا به مرحله فروش اقساطی برسد که این امر نیز مستلزم کمک تمامی دستگاه‌های ذیربط در این حوزه خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر مسئله فروش اقساطی را با بانک‌های عامل به بحث گذاشته‌ایم و موضوع را به شدت پیگیر هستیم و با توجه به مذاکرات انجام شده تصمیم داریم هرچه زودتر واحدها را تحویل داریم، چراکه این اقدام هم به نفع بانک و هم به نفع متقاضیان خواهد بود.

مهرآبادی با اشاره به این نکته که سال گذشته نزدیک به 880 میلیارد تومان از سوی دولت برای احداث خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر کشور پرداخت شد، گفت: در این مدت همچنین 200 میلیارد تومان از محل اسناد خزانه اسلامی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت که با توجه به مشکلات عدیده شهر جدید پردیس آن را به این منطقه اختصاص دادیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تاکید کرد: بحث تحویل واحد از اتمام آن مهم‌تر است بنابراین هم‌اکنون کار ساخت تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در کشور به اتمام رسیده، اما به دلیل عدم تکمیل خدمات زیربنایی قادر به تحویل آن‌ها نیستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید