دستگیری 3 سارق مسلح دام در کرمانشاه

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۵۳
    کد خبر :503219
سرقت مسلحانه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سه سارق مسلح در کرمانشاه که اقدام به سرقت تعدادی دام کرده بودند، خبر داد.

سردار “منوچهر امان اللهی” در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چندی پیش یک مورد سرقت مسلحانه احشام در یکی از مراکز تحقیقاتی کرمانشاه به پلیس آگاهی گزارش شد.

وی افزود: ماموران پلیس نیز با توجه به حساسیت موضوع به سرعت وارد عمل شده و کارهای تحقیقاتی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی عوامل سرقت آغاز کردند.

امان اللهی گفت: در کمترین زمان ممکن، کاراگاهان پلیس آگاهی توانستند سه سارق را در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: با انتقال سارقان دستگیر شده به پلیس آگاهی، آنها به جرم خود مبنی بر سرقت تعدادی دام (گوسفند) با استفاده از تاریکی شب اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه سارقان تعدادی از دام های سرقت شده را به دو مالخر به فروش رسانده بودند، تصریح کرد: با راهنمایی متهمان، افراد مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

امان اللهی همچنین از کشف 30 راس از احشام سرقت شده توسط پلیس آگاهی خبر داد و گفت: تلاش برای کشف سایر احشام سرقت شده ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با افراد سارق و آنهایی که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند، گفت: این افراد در سریعترین زمان ممکن توسط پلیس شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی گفت: پلیس با اقتدار مقابل هرگونه ناامنی خواهد ایستاد و به افراد شرور و سارق اجازه هیچگونه بی نظمی و رفتارهای مخاطره آمیز که بار روانی منفی در جامعه ایجاد می کند را نمی دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید