مقدم: ۵۰ درصد «پایتخت» نوشته شده است

    کد خبر :503010
سریال «پایتخت»

کارگردان سریال «پایتخت» از ساخته شدن نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی در آینده خبر داد و گفت: ۵۰ درصد این نسخه سینمایی نوشته شده است.

مراسم ترحیم خشایار الوند، نویسنده سریال‌های طنز تلویزیون امروزدر مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم بهروز رضوی، سیروس الوند، الهام غفوری، گیتی معینی، سیروس مقدم، علیرضا خمسه، محسن تنابنده، عبدالعلی علی عسکری (رئیس سازمان صدا و سیما)، سارا و نیکا فرقانی (بازیگران کودک پایتخت)، بهاره رهنما، محمد احسانی (مدیر شبکه نسیم)، مرتضی میرباقری (معاون سیما)، رضا پور حسین قائم مقام سیما، خانواده وی و … حضور داشتند.

در این مراسم سیروس مقدم، کارگردان سریال پایتخت تصریح کرد: برای من و تیم پایتخت خیلی سخت است که از واژه بود، یادش بخیر و افعال گذشته استفاده کنیم چون باور نداریم که خشایار نیست. باز امروز که می‌آمدیم، در اتاق کارش باز بود و عکس او به ما لبخند می‌زد و انگار می‌گفت شوخی جدیدی است و فردا به سرکار می‌آید.

او افزود: 10 سالی کنار هم کار کردیم. من از آقای میرباقری خواهش می‌کنم که وقتی که امروز از او قدردانی می‌شود، جست و جویی انجام شود که اگر در پروژه‌ای در تلویزیون کار کرده و حقی از او باقی مانده که تسویه نشده، تسویه شود، تا روح او اذیت نشود.

این کارگردان تلویزیون تأکید کرد: خواهش دوم من این است که تلویزیون اگر می‌تواند جشنواره آثاری از خشایار را به شکل فعال و سازماندهی تشکیل دهد. زمانی که خشایار با من درد و دل می‌کرد از شب‌های برره می‌گفت و می‌خواست که بازپخش آن را ببیند اما ندید.

مقدم اظهار کرد: او خانواده خود را دوست داشت و همّ و غم او این بود که تلاش کند. او کار دیگری جز نوشتن بلد نبود مثل من که فقط یک کار بلدم. او از طریق هنرش امرار معاش می‌کرد. نبود او فقدانی برای جامعه هنری است زیرا در پایتخت 5 به اوج پختگی خود رسید.

او با اشاره به ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» در آینده، افزود: خشایار الوند فیلمنامه سینمایی یا کاری برای شب عید نوشت که امیدوارم روزی توسط ما و بقیه ساخته شود. امیدوارم نسخه سینمایی پایتخت که 50 درصد آن نوشته شده، کامل شود تا بتوان آن را ساخت و در آینده پخش کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید