سولسشر: ایمان باعث صعودمان شد/ منچستر به چنین بردهایی عادت دارد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵
    کد خبر :502846

سرمربی منچستر یونایتد ایمان بازیکنانش را دلیل پیروزیشان مقابل پاری سن ژرمن عنوان کرد.

شب گذشته از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در پارک دپرنس میزبان منچستر یونایتد بود و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

دیدار رفت را شاگردان توخل با دو گل به سود خود پایان داده بودند و امید زیادی برای صعود داشتند. اما پنالتی جنجالی که داور بازی در دقیقه 90 برای شیاطین سرخ گرفت همه چیز را به سود شاگردان سولسشر کرد تا در نهایت منچستر با بردی معجره‌آسا و دراماتیک راهی مرحله بعد شوند. دو تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند و به دلیل گل زده در خانه حریف شیاطین سرخ صعود کردند.

سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ پس از این برد دراماتیک و صعود گفت: اتفاق بزرگی بود. این ایمان بود که ما امیدوار به آن بودیم. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و گل اول خود را زدیم. اصلا انتظار نداشتیم بعد از 2 دقیقه به گل برسیم و این باعث شد تا بازی را با امید بیشتری بازی کنیم.

به گزارش فارس،‌ وی افزود: این طبیعی است که پوگبا ضربات پنالتی را بزند. اما راشفورد همچنان جوان است و نباید تحت فشار قرار بگیرد. کمی ترس درباره او وجود دارد. او و لوکاکو بازیکنان ممتازی هستند. این چیزی است که در لیگ قهرمانان اروپا رخ می دهد. رئال مادرید روز گذشته در دیدار با آژاکس غافلگیر شد. فصل گذشته رئال مقابل یوونتوس در یک قدمی حذف قرار داشت. تیم ما منچستر است و عادت دارد چنین بردهایی داشته باشد.

سرمربی منچستر در پایان گفت: فرگوسن با بازیکنان صحبتی نکرد. فضای رختکن خیلی خوب بود. این خیلی خوب است که با فرمانده و رهبر دیدار کنید. هنوز هیچ پیشنهادی از سوی مسئولان باشگاه به من نشده و منتظر می مانیم تا آخر فصل چه اتفاقاتی می افتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید