روایت «نماگرد» از جوگیری ها برای ثبت رکوردهای گینس

    کد خبر :50238

«نماگرد» این هفته با موضوع جوگیر شدن مردم و حرکات عجیبی که برای ثبت در گینس از آنها سر می زند، روی آنتن شبکه مستند می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد گودرزی تهیه کننده «نماگرد» درباره موضوع این قسمت از برنامه گفت: در این قسمت به علایم و دلایل جوگیری می پردازیم و بررسی می کنیم که چه مواردی باعث به وجود آمدن این خصیصه در انسان ها می شود که یکی از آنها غرور است.

وی افزود: این هفته تصاویری با موضوع جوگیری و غرور پخش می کنیم. پربیننده های فضای مجازی هم با همین موضوع انتخاب شده است و نشان می دهد یکی از دلایل جوگیری مردم، رکورد زدن در گینس و ثبت اقدامات عجیب و غریبشان است.

گودرزی ادامه داد: برای دریافت تصاویر بیشتر و پوشش دادن کل کشور، ما نماینده هایی از شهرستان های مختلف داریم که بهترین مطالب و عکس و فیلم های خود را برای ما می فرستند و حتی گاهی از آنها دعوت می شود که روی آنتن بیایند و درباره فعالیت هایشان بگویند.

تهیه کننده «نماگرد» یادآور شد: نوستالژی این هفته مجموعه طنز «مرد هزار چهره» ساخته شده در سال ۸۷ با موضوع جوگیر شدن است که بخش هایی از آن برای پخش در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، بخش هایی از مستند «اشباح بیابان» به عنوان اثر پربیننده شبکه مستند و فیلم ١٠٠ ثانیه ای «قاب» این جمعه در برنامه روی آنتن می رود.

«نماگرد» جمعه ۱۶ تیر ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ۱۷ تیر ساعت ۱۱ بازپخش می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید