مایکل مان پروژه ویتنام را جلو می‌برد

    کد خبر :50235

سریالی که مایکل مان و مایلک دلوکا از جنگ ویتنام در دست ساخت دارند، کمپانی ساخت و زمان کلید خوردنش را مشخص کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از اسکرین دیلی، کمپانی «اف ایکس» پروژه‌ای را که بر مبنای جنگ ویتنام ساخته می‌شود، جلوی دوربین می‌برد.

در حالی که مایکل مان و مایکل دلوکا امتیاز ساخت سریالی کوتاه را با اقتباس از کتاب «هوئه ۱۹۶۸» نوشته مارک بودن خالق «سقوط شاهین سیاه» خریده‌اند، اکنون روشن شده که این سریال در کدام کمپانی جلوی دوربین می‌رود.

مایکل مان کارگردان آمریکایی که آثاری چون «وثیقه»، «نفوذی» و «مخمصه» را در کارنامه دارد، حقوق ساخت سریالی بر مبنای این رمان را اواخر آوریل امسال خریداری کرد.

این سریال اقتباسی از جنگ ویتنام بر زندگی همه طرف‌های درگیر تمرکز دارد و از بچه مدرسه‌ای‌ها بی‌گناه ویتنامی که به انقلابیونی درگیر بدل می‌شوند تا یک کاپیتان دریایی از پنسیلوانیا که به قهرمان جنگ بدل می‌شود و آموزگاری از هانوی که به عنوان پیاده نظام برای کشورش می‌جنگد و لیندون جانسون رییس جمهوری آمریکا را تصویر کرده است.

قرار است مایکل مان کارگردانی چند قسمت از این مینی‌سریال را انجام دهد و در کنار دلوکا و اف ایکس تهیه کنندگی آن را نیز برعهده داشته باشد.

شبکه کابلی نت‌ورک این سریال را پخش می‌کند و فیلمبرداری آن در اواخر امسال در آسیا شروع خواهد شد.

مایکل مان زمانی که امتیاز ساخت این سریال را از نویسنده خرید در این باره گفته بود: مارک بودن یک شاهکار دراماتیک غیرداستانی خلق کرده است. دستاورد او این بوده که توانسته است «آن‌ها» را به «ما» بدل کند. ما همان آنها هستیم. در این کتاب هیچ‌کس در پس زمینه جا ندارد. مردم آمار نیستند، یا برای شمارش کاربرد ندارند. این حس وجود دارد که هر کسی در واقع فردی است درست همانطور که در واقعیت هر کسی زندگی خودش را دارد.

وی افزوده بود این کتاب آنقدر تاثیرگذار است که آن را در ردیف آثاری چون «زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آیند» همینگوی و «در جبهه غرب خبری نیست» نوشته اریش ماریا رمارک قرار می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید