پیش تولید «هست و نیست» ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود

    کد خبر :50226

تهیه کننده سریال «هست و نیست» درباره این مجموعه که یک بار تولید آن متوقف شد بیان کرد که حدود ۲۰ روز دیگر پیش تولیدش آغاز می شود.

محسن شایان فر تهیه کننده سریال «هست و نیست» درباره تولید این اثر پس از وقفه ای چندین ماهه به خبرنگار مهر گفت: این سریال در حال حاضر آخرین مراحل پرداخت نهایی نگارش فیلمنامه را توسط علی حدادی سپری می کند.

وی ادامه داد: هم اکنون حسین سهیلی زاده کارگردان این سریال است که قرار است در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای ساخته شود و ما تعامل خوبی با هم داریم.

این تهیه کننده با اشاره به وقفه های این پروژه اظهار کرد: فیلمنامه این سریال به مرکز گسترش فیلمنامه نویسی متعلق بود و بعد از انحلال این مرکز دچار وقفه در تولید شد. ما زمانی برای تولید آن تا مرحله تست گریم هم پیش رفتیم که البته آن زمان قرار بود محمدرضا آهنج کارگردانی اش را بر عهده داشته باشد اما پروژه متوقف شد.

وی اضافه کرد: وقتی کار متوقف شد تصمیم گرفتیم آن را به شبکه دو منتقل کنیم که پیش از این هم با آنها همکاری هایی داشته ایم.

شایان فر با اشاره به خلاصه داستان این سریال اظهار کرد: «هست و نیست» ماجرای دو دوست است که سالیان دراز با هم رفاقت داشته اند که حتی باعث شده باجناق شوند و در زمانه امروز یکی از راه ناصواب متمول می شود و دیگری به زندگی ساده خود براساس ارزش ها ادامه می دهد و بعد دست تقدیر باعث می شود جای این دو به نوعی تغییر کند. قصه این سریال کاری است که براساس خیر و شر پیش می رود و همین مضمون باعث شد که من دوباره انگیزه پیدا کنم و بخواهم آن را بسازم.

تهیه کننده «هست و نیست» در پایان درباره پیش تولید این سریال که قرار است زمستان روی آنتن شبکه دو برود، بیان کرد: ما از ۱۵ الی ۲۰ روز دیگر پیش تولید این مجموعه را آغاز می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید