اوپو F11 پرو معرفی شد؛ دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی پاپ آپ

    کد خبر :502195

میان‌رده‌ی اوپو F11 پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین کشویی سلفی و بدون بریدگی بالای نمایشگر معرفی شد.

شرکت چینی اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی اوپو F11 پرو رونمایی کرد. میان‌رده‌ی جدید اوپو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

هما‌نطور که پیش‌تر نیز گفته شده بود که اوپو F11 پرو با دوربین سلفی کشویی به‌زودی رونمایی می‌شود؛ میان‌رده‌ی جدید اوپو از دوربین پاپ آپ سلفی بهره می‌برد.

اوپو F11 پرو به‌لطف دوربین سلفی کشویی که دارد با نمایشگر ۵.۳۳ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی رونمایی شده است و فاقد بریدگی بالای نمایشگر برای قرارگرفتن دوربین سلفی است. درنتیجه شاهد عرضه‌ی گوشی هوشمندی بدون بریدگی بالای نمایشگر خواهیم بود که برای برخی کاربران آزاردهنده است.

اوپو F11 پرو از تراشه‌ی هلیو پی ۷۰ مدیاتک بهره می‌برد. میان‌رده‌ی جدید اوپو در دو مدل یکی با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و دیگری با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی هوشمند از باتری ۴٫۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Oppo VOOC 3.0 بهره می‌برد.

در پنل پشتی اوپو F11 پرو، علاوه‌بر دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی حسگر اثر انگشت نیز قرار گرفته است. همچنین شرکت چینی اوپو تصمیم گرفته تا میان‌رده‌ی خود را با جک هدفون و پورت میکرو USB به بازار معرفی کند. اواخر دی‌ماه، تصویر منتسب به وان پلاس ۷ خبر از به‌کارگیری دوربین کشویی در این گوشی هوشمند می‌داد. باید ببینیم که آیا وان پلاس ۷ نیز با طراحی مشابه اوپو F11 Pro معرفی خواهد شد یا بید منتظر طراحی دیگری باشیم. قیمت گوشی جدید اوپو نیز در بازار هند معادل ۳۵۰ دلار درنظر گرفته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید