علی دایی: در زمین تمرین سایپا مچ پای بز کوهی پیچ می‌خورد!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳
    کد خبر :501958

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در زمین تمرین سایپا مچ پای بز کوهی پیچ می‌خورد!

علی دایی در مراسم روز درختکاری در باشگاه سایپا گفت: صحبت خاصی که نمی‌شود انجام داد. مراسم کوچکی بود برای درختکاری. ان‌شاالله همه عادت کنیم فضای سبز را خراب نکنیم، درختکاری پیشکش. نباید فضای سبز را خراب کنیم و وظیفه اصلی ما این است از جنگل‌ها و فضای سبز حفاظت کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش در گذشته در زمین چمن باشگاه سایپا تمریناتش را انجام می‌داده گفت: ما دیگر در این زمین تمرین نمی‌کنیم، چون در این چمن مچ پای بز کوهی پیچ می‌خورد، چه برسد به بازیکن. ما زمین تمرین را عوض کردیم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا در مراسم درختکاری با مدیران سایپا در مورد مشکلات این تیم صحبت کرده است یا خیر، عنوان کرد: اصلاً زمانی پیش نیامد که بتوانیم با هم صحبت کنیم. مدیران کارخانه سریع آمدند و به دلیل مشغله کاری زود هم برگشتند و زمان خاصی برای صحبت نداشتیم. بعد از آن هم فکر می‌کنم وظیفه من چیز دیگری است و این وظیفه من نیست که با مدیران صحبت کنم.

دایی در مورد اینکه آیا با تغییر مدیریت باشگاه سایپا مشکلات این تیم حل شده است، گفت: فعلاً شرایط‌مان دقیقاً مثل قدیم است و مشکلی از ما حل نشده است. بچه‌ها با توجه به قول‌هایی که آقای مدبر (مدیرعامل جدید باشگاه سایپا) داده است تمرین می‌کنند و فعلاً کارمان را انجام می‌دهیم.

«عده‌ای از اهالی فوتبال از حسین هدایتی حمایت کرده‌ و او را نماد غیریت نامیده‌اند، اما برخی دیگر نظر دیگری دارند». سرمربی سایپا در واکنش به طرح این سوال گفت: هر کسی نظر خودش را دارد. مرد آن است که از جیب خودش خرج کند، نه دیگران. اگر قرار باشد از جیب دیگران خرج کنم، من از همه مردتر خواهم بود.

وی در خصوص نتایج ضعیف نمایندگان ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: گروه استقلال که خیلی سخت است، اما با وجود این سختی استقلال می‌تواند صعود کند. متاسفانه استقلالی‌ها بازی اول را با نتیجه خوبی واگذار نکردند. اگر شما نگاه کنید الدحیل یک بازیکن می‌گیرد 10 میلیون دلار، اما باشگاه ما کلاً یک ملیوین دلار ارزش ندارد. قطعاً باید فرقی باشد، همیشه که نمی‌شود با من بمیرم تو بمیری جلو رفت. من قبلاً‌ هم گفته‌ام، به طور مثال الریان هشت زمین تمرین آنچنانی دارد که از اروپا هم بهتر است. فکر نکنم تیم‌های اروپایی هم چنین امکاناتی داشته باشند، در حالی که آنها نه خاکی دارند، نه آبی! مطمئناً حرف اول را مدیریت و بعد هم پول می‌زند. اگر مدیریت باشد تیم‌های ما بهتر از آنها می‌توانند کار کنند.

دایی در واکنش به این موضوع که آیا به نظرش با این وجود عدالت رعایت شده است،‌ گفت: من هم همین را می‌گویم. همیشه تا یک حد اتفاقات و جرقه جواب می‌دهد. تا کی ما باید دست به دعا باشیم و خودمان را گول بزنیم؟ باید در فوتبال همه چیز به هم بیاید!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید