ناجا جوان می‌شود

    کد خبر :501847
سازمان وظیفه عمومی ناجا

فرمانده نیروی انتظامی از برنامه‌ریزی این نیرو برای حرکت به سمت جوانگرایی خبر داد.

سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس‌های راهور، فتا، سازمان وظیفه عمومی ناجا و معاون بهداد ناجا اظهارکرد: انتصابات ناجا دارای یک روند مشخص بوده و جابه‌جایی‌ها در راستای کارایی و عملکرد انجام شده است. ضمن اینکه اینطور نیست که یک شبه تصمیم گرفته شده باشد بلکه مدت‌ها بر روی انتصاب افراد توجه شده و و نظر خود این افراد نیز اخذ شده است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه بنای ما حرکت به سمت جوانگرایی گفت: با انتصابات انجام شده میانگین سن خدمتی در ناجا نیز کاهش پیدا کرده است و امیدواریم در سال آینده بتوانیم میانگین سن خدمتی در نیروی انتظامی را پنج سال جوان‌تر کنیم.

وی افزود: در انتخابات انجام شده برخی از فرماندهان حدود ۱۰ سال و برخی نیز ۲ تا ۳ سال سن شان کمتر شده است البته ما در انتصابات به این مسئله نیز توجه داریم که ضمن جوانگرایی فرد تجربه لازم را نیز داشته باشد چرا که ما با بحران‌ها و آسیب‌های مختلفی مواجه هستیم که فرماندهان باید تجربیات کافی برای مواجهه با آن را نیز داشته باشد.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال سال سخت و پرکاری برای ناجا بود، گفت: خوشبختانه توانستیم با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را در اجرای ماموریت هایمان داشته باشیم.

اشتری با بیان اینکه ناجا بر اساس نظرسنجی‌ها امروز جزو سازمانهای مورد اعتماد مردم است، اظهارکرد: اعتماد مردم به ناجا در سال‌های اخیر همواره افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب و تقویت زیرساخت‌ها و نیروها و استفاده از فناوری‌های روز بتوانیم به نقطه مطلوب نزدیک شویم و در سال آینده با شتاب بیشتری در این مسیر حرکت خواهم کرد.

اشتری با تاکید بر اینکه نوآوری، ابتکار و شادابی در کارهای ناجا ضروری است، گفت: یکی از دلایل این جابجایی‌ها تحول در کارهاست و خدمت و رشد بیشتر است.

اشتری ادامه داد: ناجا آمادگی لازم را برای روزهای پایان سال دارد و برای چهارشنبه آخر سال آمادگی لازم وجود دارد و مردم هم رعایت خواهند کرد و ان‌شاالله با پلیس همکاری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ناجا امنیت و آرامش مردم است،گفت: کسانی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را در چهارشنبه سوری برهم بزنند پلیس به شدت با آنها برخورد می‌کند.

به گفته اشتری، قرارگاه نوروزی ناجا کار خود را آغاز کرده است و طرح پلیس راهور هم از ۲۵ اسفند کار خود را آغاز کرده و تا پایان بازگشت مسافران خدمات رسانی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید