اختلاس در بانک ملی/ کارمند بانک به زندان معرفی شد

    کد خبر :501555

رئیس کل دادگستری استان مازندران از کشف یک اختلاس دو میلیارد ریالی در یکی از شعبات بانک ملی شهرستان تنکابن خبر داد و گفت:کارمند متخلف بانک به زندان معرفی شد.
حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد با بیان مطلب فوق افزود: در پی وصول گزارش و جمع آوری مستندات در خصوص برداشت غیرمجاز وجوه از حساب تعدادی از مشتریان توسط یکی از کارمندان بانک ملی در تنکابن، دستورات قضایی لازم به پلیس آگاهی صادر و متهم دستگیر شد.

رئیس شورای قضایی استان مازندران ادامه داد: با ارجاع پرونده به شعبه اول بازپرسی تنکابن، اتهام کارمند متخلف دایر بر اختلاس دو میلیارد ریالی از وجوه سپرده مشتریان بانک ملی به وی تفهیم و متهم به اختلاس از حساب بانکی مشتریان اقرار کرد.

حجت الاسلام تقوی‌فرد خاطرنشان کرد: با صدور دستور قضایی، قرار تامین از نوع وثیقه توسط مقام قضایی صادر و به دلیل عجز متهم از تودیع وثیقه، فرد مذکور به زندان معرفی شد.

به گزارش ایلنا ،این مقام قضایی تاکید کرد: با حضور نماینده حقوقی بانک ملی، استمهال به مدت ۱۰ روز جهت انجام حسابرسی و اعلام دقیق میزان وجوه اختلاس شده از حساب مشتریان، تقاضا شده و پرونده در جریان تحقیقات مقدماتی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید