قراردادهای خودرویی برای نمایندگان مجلس هم محرمانه هستند

    کد خبر :50131

نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس اخیرا سری به ایران‌خودرو زده و به بازدیدازخطوط تولید این شرکت پرداخته‌اند، به نظرمی‌رسید در این بازدید بحث مشاهده قراردادهای خودرویی مطرح شود امااین برنامه فقط صرف بازدید از خطوط تولید شد و خبری ازرونمایی قراردادها نبود.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، حدود ٨ ماه پیش بود که کمیسیون صنایع مجلس با حضور وزیر صنعت در جلسه‌ای قراردادهای خودرویی را بررسی کرد، اما در آن جلسه نمایندگان مجلس از توضیحات نعمت‌زاده قانع نشده و قرار بر این شد تا با برگزاری جلسات دیگری این موضوع ارزیابی بیشتری شود.

اما متأسفانه هنوز جلسه دیگری برای بررسی قراردادهای خودرویی در مجلس تشکیل نشده و به نظر آقای فولادگر یکی از اعضای کمیسیون صنایع هنوز وزیرصنعت برای حضور در جلسه اعلام آمادگی نکرده است.

وی با بیان اینکه در آن جلسه ٨ ماه پیش کمیسیون صنایع مجلس با وزیر صنعت گفتم که اگر قرارداد محرمانه است لااقل تعدادی را منتشر و در اختیار نمایندگان قرار دهند، افزود: همچنان منتظریم وزیر صنعت توضیحات قانع کننده‌ای را در مورد قراردادهای خودرویی مطرح کند تا ابهامات نمایندگان برطرف شود.

به گزارش تسنیم، براساس اخبار اعضای کمیسیون صنایع مجلس هفته گذشته بازدیدی از ایران خودرو داشته و در جریان خطوط تولید محصولات این شرکت قرار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسید که با تعلل وزارت صنعت در اعلام جزئیات قراردادهای خودرویی نمایندگان در این بازدید با مدیران ایران خودرو در مورد قراردادها صحبت کنند اما گویا فقط جلسه صرف بازدید بوده و خبری از رونمایی قراردادهای خودرویی نبوده است.

ولی ملکی یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در همین ارتباط به تسنیم، گفت: در این بازدید نمایندگان از خطوط تولید و مرکز فنی مهندسی ایران خودرو بازدید کردند اما صحبتی از نشان قراردادهای خودرویی با شرکت‌های خارجی نشد.

وی اضافه کرد: در قراردادهای شرکت‌های داخلی و خارجی رویه این است که تعدادی از نمایندگان مجلس قراردادها را مشاهده و گزارش خود را به کمیسیون مجلس ارائه دهند که هنوز این موضوع برای قراردادهای خودرویی انجام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید