قیمت املاک در پاریس به رکورد تاریخی خود رسید

    کد خبر :501041
قیمت املاک در پاریس

املاک پایتخت فرانسه در سال ۲۰۱۸ میلادی، گران‌تر از همیشه شد و قیمت املاک،رکورد تاریخی جدیدی به ثبت رساند.

به گزارش بازتاب به نقل از راشاتودی، املاک پایتخت فرانسه در سال ۲۰۱۸ میلادی، گران‌تر از همیشه شد و قیمت ملک، رکورد تاریخی جدیدی به ثبت رساند؛ ضمن اینکه به نظر می‌رسد قیمت‌ها در سال جاری، همچنان به رشد خود ادامه دهند و افت نکنند و این راه را برای ثبت رکورد جدیدی در سال ۲۰۱۹ میلادی، باز کرده است.

طبق داده‌های منتشر شده توسط انجمن مقامات پاریس بزرگ، خرید یک ملک در قلب شهر نور، ۵.۷ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ میلادی گران‌تر شده است. ضمن اینکه آنهایی که مایلند در مرکز شهر پاریس زندگی کنند، حالا باید برای هر متر آپارتمان، به طور متوسط ۹۷۵۰ یورو (۱۱۱۰۰ دلار)، پرداخت کنند؛ پس به این ترتیب یک آپارتمان کوچک تک‌خوابه بیش از ۴۴۴۰۰۰ دلار ارزش دارد.

این درحالی است که قیمت ۱۱۰۰۰ دلاری متوسط قیمت هر متر آپارتمان بوده و با بالاترین آن خیلی فاصله دارد. قیمت هر متر مربع آپارتمان در منطقه اودئون پاریس ۱۷۴۱۰ یورو (۱۹۸۰۰ دلار) است که از سال قبل، ۲۸.۳ درصد گران‌تر شده است.

قیمت آپارتمان در محدوده‌های شهر پاریس، حدود ۴۰ درصد از مرکز آن ارزان‌تر است، اما با این حال نسبت به سال گذشته با ۴.۵ درصد رشد مواجه شده است. قیمت متوسط هر متر مربع آپارتمان در مناطق پیرامون پاریس (ایله دو فرانس) ۵۹۷۰ یورو (۶۸۰۰ دلار) است.

البته حجم فروش املاک در سال ۲۰۱۸ میلادی، با ۵ درصد افت نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی همراه بوده است.

بر این اساس، انتظار می‌رود رکوردهای قیمت سال ۲۰۱۸ میلادی در سال ۲۰۱۹ میلادی شکسته شوند؛ ضمن اینکه انجمن مقامات پاریس بزرگ، پیش‌بینی کرده است در ماه‌های آتی، قیمت‌ها به رشد خود ادامه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید