خودروسازان با همراهی دلالان کمر مردم را خم کرده‌اند

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹
    کد خبر :500964
خودروسازان

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: متأسفانه خودروسازان و دلالان کمر مردم را خم و نارضایتی و نابسامانی را در بازار خودرو ایجاد کرده‌اند.

به گزارش مهر، بهرام پارسایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: پیوند پیروزمندانه خودروسازان و دلالان را در خم کردن کمر مردم تبریک می گویم!

وی افزود: از سکوت و انفعال دولت، مجلس، نهادهای نظارتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در برابر نابسامانی‌های بازار خودرو تعجب می‌کنم.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه نارضایتی‌ها از بازار خودرو علی‌رغم حمایت‌های بی دریغ حاکی از ناکارآمدی این صنعت است، تصریح کرد: ما طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو را آماده کردیم که باید نهایتاً ۴۵ روز به نتیجه می‌رسید اما با گذشت ۱۱ ماه بین مجلس و کمیسیون صنایع پاسکاری می‌شود و خروجی کمیسیون هم نه تنها خواسته طراحان را تأمین نمی‌کند بلکه صرفاً خواسته خودروسازان را تأمین می‌کند.

پارسایی تاکید کرد: خودروسازان آرامش و سرمایه مردم را به بازی گرفته اند و کاری که آنان با مردم کردند، هیچ دشمنی با مردم نکرد.

وی ادامه داد: چرا مدیران ناکارآمد که برخلاف قانون عمل می‌کنند و توپ را در زمین دلال و تحریم می‌اندازند، باید همچنان در پست‌های خود باقی بمانند؟

وی خاطرنشان کرد: خودروسازان چندی پیش به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آمدند و وعده دادند که با ۵ درصد زیرقیمت بازار خودروها را عرضه کنند تا بلکه قیمت آن کاهش یابد اما زیر قول خود زدند و به ملت وعده‌های دروغین دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید