سوریه در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهد شد

    کد خبر :500716
سوریه

رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد که کشورش در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهد شد.

به گزارش بازتاب به نقل از الغد، «حموده صباغ» رئیس پارلمان سوریه در سخنرانی خود در بیست و نهمین نشست اتحادیه پارلمان‌های عربی در اردن تاکید کرد که سوریه نهایتاً در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سوریه در نهایت در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهد شد. برای سوریه نگران و یا ناراحت نباشید چرا که برادران شما در این کشور در نهایت پیروز خواهند شد.

صباغ تاکید کرد: پیروزی در سوریه شرایط را برای ایجاد نظام جهانی متعادل‌تر ایجاد می‌کند و این نظام بر روی جسد نظام تک قطبی بنا خواهد شد. نظام تک قطبی پیامدهای فاجعه باری برای امت ما و مسأله فلسطین داشته است.

وی تصریح کرد: هیچ ملتی مانند ملت سوریه در معرض این حجم از انواع مختلف تروریسم قرار نگرفته است. ما شاهد وقوع ۴ جنگ علیه ملت سوریه بودیم: تروریسم مسلح، محاصره، رسانه که از ابزار جدید برای گمراه کردن افکار استفاده می‌کند و در نهایت تاجران جنگ.

صباغ با بیان این که سقوط سوریه مقدمه‌ای برای سرنگونی بسیاری از کشورهای عربی بود، افزود: اگر دشمنان در سوریه پیروز می‌شدند، سرنوشت ملت‌های دیگر عرب چگونه بود؟ هزینه مقاومت از سرسپردگی به بیگانگان و خفت و خواری بسیار کمتر است.

وی تمامی اقدامات خصمانه علیه سوریه را به خاطر پایبندی دمشق به استقلال و آزادسازی قدس شریف و بلندی‌های اشغالی جولان دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید