ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم

    کد خبر :500630

شبکه نسیم با ویژه برنامه‌های محتلفی در نوروز ۹۸ مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

مناسبت فرارسیدن عید و تعطیلات نوروزی، هر شبکه به فراخور شعار و بستری که برای برنامه سازان فراهم کرده است، چند ویژه برنامه اصلی را در خلال آیتم‌های کوتاه روی آنتن خواهد برد.

شبکه نسیم با توجه به شعار نشاط و سرگرمی برنامه هایی مانند «خندوانه»، «کودک شو»، «شوتبال» و …برای مخاطبان تدارک دیده است.

«خندوانه»

چندی پیش رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «خندوانه» از پایان تولید این برنامه در نوروز ۹۸ خبر داد و نوشت:«حدود ۷۲۰ قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم. ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم، تا تونستیم کارای مهم و باحال با شما انجام دادیم. بعد از عید دیگه در خدمتتون نخواهیم بود.»

گفتنی است این برنامه ایام نوروز هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

«کودک شو»

رضا نصیری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو»، درباره ویژه برنامه نوروزی خود اظهار کرد: نوروز امسال با ویژه برنامه «کودک شو» از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان خانه‌ها خواهیم بود. این برنامه هرشب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

وی در ادامه درباره تغییرات این برنامه در نوروز ۹۸ گفت: طبق برنامه سال گذشته، در ویژه برنامه نوروز امسال هم با حال و هوایی بهاری و عیدانه میزبان خانواده‌ چهره‌های برجسته کشور خواهیم بود و با حضور آن‌ها نوروز ۹۸ را جشن خواهیم گرفت.

«شوتبال»

مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه تلویزیونی «شوتبال» ، درباره روند تولید این برنامه تلویزیونی برای نوروز اظهار کرد: با فرا رسیدن نوروز ۹۸، برنامه ما از ۲۵ اسفند تا پایان عید نوروز هر شب با حال و هوایی بهاری و مهمانان ویژه ساعت ۲۰ روی آنتن خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید