بریکس ۳ میلیارد دلار اوراق قرضه به یوآن منتشر کرد

    کد خبر :500624
بریکس

بانک بریکس که دفتر مرکزی آن در شانگهای است و سرمایه‌گذاری مربوط به پروژه‌های زیرساختی و توسعه پایدار اقتصادهای نوظهور را تامین می‌کند، اوراق قرضه ارزش‌گذاری شده به یوآن منتشر کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از راشاتودی، طبق گزارش رسانه‌های چینی، بانک توسعه نو (ان‌بی‌دی) بریکس که دفتر مرکزی آن در شانگهای است و سرمایه‌گذاری مربوط به پروژه‌های زیرساختی و توسعه پایدار اقتصادهای نوظهور را تأمین می‌کند، اوراق قرضه ارزش‌گذاری شده به یوآن منتشر کرد.

روزنامه دانش چین خبر داد این اوراق در ۲ دسته اوراق ۳ ساله و ۵ ساله صادر شدند که نرخ سود آنها به ترتیب در بازه‌های ۲.۹-۳.۵ و ۳.۲-۳.۸ قرار دارد.

این دومین باری است که این بانک اوراق قرضه ارزش‌گذاری شده به یوآن منتشر می‌کند. پیش از این هم این بانک اوراق ۵ ساله سرمایه‌گذاری سبز را که ۳ میلیارد یوآن ارزش داشت، در چین صادر کرده بود.

این بانک اعلام کرد در نظر دارد به صدور محصولات مالی از این قبیل که به ارز ملی کشورهای عضو، یعنی چین، روسیه، برزیل، هند و آفریقای جنوبی، ارزش‌گذاری شده‌اند، ادامه دهد.

در ماه سپتامبر، این بانک ۳ پروژه زیرساختی و توسعه پایدار را در هند و روسیه تأیید کرد که وام‌های پرداخت شده به آنها بالغ بر ۸۲۵ میلیون دلار می‌شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید