تحقیقات درباره تصادف مرگبار تسلا آغاز می شود

    کد خبر :500431

«هیئت ایمنی حمل و نقل ملی» آمریکا تیمی ۳ نفره را مامور تحقیق درباره تصادف یک خودروی تسلای مدل ۳ کرده است. در این تصادف راننده ۵۰ ساله خودرو جان باخته است.

یک سازمان ایمنی فدرال گروهی سه نفره را مأمور تحقیق درباره تصادف مرگبار یک خودروی الکتریکی تسلا با یک تراکتور کرده است.

این تصادف مرگبار شبیه رویدادی بود که در سال ۲۰۱۶ میلادی اتفاق افتاد.

«هیأت ایمنی حمل و نقل ملی» (The National Transportation Safety Board) در توئیتر اعلام کرد این تیم با پلیس محلی« پالم بیچ کانتی» برای تحقیق درباره تصادف مذکور همکاری می‌کند.

طبق گزارش پلیس محلی روز جمعه یک تراکتور و واگن متصل به آن هنگام گردش به چپ در بزرگراه با یک خودرو تسلا مدل ۳ برخورد کرد. در نتیجه این تصادف سقف خودروی تسلا پاره شد. زیرا خودروی مذکور از زیر واگن رد شده بود. راننده ۵۰ ساله خودروی تسلا نیز جان باخت.

به گزارش مهر ،در این گزارش مشخص نشده آیا سیستم اتوپایلوت یا خودران اتومبیل فعال بوده است، یا آنکه سیستم ترمز خودرو در زمان تصادف کار کرده است یا خیر.

تسلا روز جمعه و پس از این تصادف طی بیانیه‌ای از این رویداد اظهار تأسف کرد و نوشت: هم اکنون مشغول تحقیقات هستیم تا درباره این حادثه اطلاعات بیشتری به دست آوریم و همچنین با مقامات همکاری کنیم.

شرایط این تصادف شبیه رویدادی است که در می ۲۰۱۶ میلادی در ایالت فلوریدا اتفاق افتاد. در تصادف ۲۰۱۶ میلادی راننده ۴۰ ساله خودروی تسلا مدل «اس» و هنگام استفاده از سیستم اتو پایلوت کشته شد. طبق گزارش مقامات در سال ۲۰۱۷ میلادی محدودیت‌های طراحی سیستم اتوپایلوت نقشی مهم در این تصادف مرگبار داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید