دایی: علی دل خوشی از احمدی‌نژاد ندارد/ سایپا بابت برنامه‌ریزی غلط فدراسیون ضربه خورد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۵۶
    کد خبر :500415

محمد دایی، مربی تیم فوتبال سایپا گفت: وقتی برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال غلط است، نمی‌توان از باشگاه‌ها انتظار همکاری داشت.

محمد دایی در مورد اینکه باشگاه سایپا ملی‌پوشان خود را در اختیار تیم فوتبال امید ایران قرار نداده است، گفت: اگر راهی داشت قطعاً بازیکنان را به تیم امید می‌دادیم. ما در این فصل با کمبود بازیکن مواجه هستیم و بازیکنان جوان هم نقش مهمی در تیم ما دارند. اگر این بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم و تصمیمی که علی دایی گرفت درست بود. وقتی فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی درستی ندارد، از باشگاه‌ها نمی‌توان انتظار همکاری داشت.

مربی تیم فوتبال سایپا در ادامه افزود: باشگاه‌ها هر چهار روز یک بار باید بازی کنند و مشخص نیست باشگاه‌ها برای چه باید با این فشردگی بازی کنند. ما هم که خودمان نمی‌توانیم وارد زمین شویم. متأسفانه با همین برنامه‌ریزی غلط بود که جام حذفی از ما گرفته شد. واقعاً با این وضعیت ممکن نبود و نمی‌توانستیم که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «قبول دارید امسال برای سایپا سال خوبی نبوده است؟»، خاطرنشان کرد: بله، در مجموع سال خوبی نبود. ما جام حذفی را به دلیل برنامه‌ریزی غلط از دست دادیم، در ضمن در آسیا هم با همین نوع برنامه‌ریزی و بی‌امکاناتی در باشگاه سایپا ناکم ماندیم. در لیگ برتر نیز نباید بیشتر از این از سایپا انتظار داشت، این در حالی است که هنوز مشکلات مالی ما برطرف نشده است.

دایی در مورد حاشیه‌های سفر سایپا به جم و اینکه گفته‌ می‌شود علی دایی حاضر نشده در کنار محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران بنشیند، تصریح کرد: علی به دلیل برخی مسائل دل خوشی از احمدی‌نژاد ندارد، اما ماجرا آن‌طور نبود که عنوان شده است. اصلاً این‌طور نبود که صندلی آنها کنار هم باشد و قسمتی از آن خبر اشتباه بود. صندلی برادرم و احمدی‌نژاد اصلاً کنار هم نبود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید