وحید حمدی‌نژاد: مهم نیست که دیگران سقوط استقلال خوزستان را قطعی می‌دانند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۳۰
    کد خبر :500338

وحید حمدی‌نژاد، مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تا آخرین هفته برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگیم و مهم نیست که دیگران سقوط استقلال خوزستان را قطعی می‌دانند.

وحید حمدی‌نژاد با اشاره به وضعیت این تیم بعد از پیروزی برابر سپیدرود رشت گفت: شرایط تیم ما خوب است. استقلال خوزستان از چند هفته قبل لیاقت این را داشت که به چنین بردی دست پیدا کند. من به آقای رحیمی مدیرعامل جدید باشگاه هم تبریک می‌گویم که با صحبت‌هایش روحیه بازیکنان را بالاتر برد و توانستیم این بازی شش امتیازی را ببریم. امیدوارم که این نتایج ادامه داشته باشد و تیم را از انتهای جدول جدا کنیم.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها استقلال خوزستان را گزینه اول سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند، عنوان کرد: مهم نیست که دیگران سقوط استقلال خوزستان را قطعی می‌دانند. مهم این است که بازیکنان ما در این شرایط چه طرز فکری دارند و چه عملکردی در زمین مسابقه خواهند داشت. ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم، ولی در هفته‌های گذشته امتیازهای حساسی از دست دادیم. کار ما هفته به هفته سخت‌تر می‌شود و حالا تک تک بازیکنان احساس خطر کرده‌اند. ما می‌دانیم که باید بیشتر تلاش کنیم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین تصریح کرد: ما پتانسیل فنی بالایی داریم و به این توجهی نداریم که دیگران در خصوص تیم ما چه می‌گویند و چه نظری دارند. فقط باید بدانیم که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید کمترین امتیاز را از دست بدهیم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید