توسط ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد:

ارسال 100 هزار قلم کالای ورزشی به مناطق محروم

    کد خبر :500280

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در ماه های اخیر تلاش و همت خود را در راستای کمک رسانی به مناطق محروم کشور چند برابر کرده، صبح امروز آیین ارسال 100 هزار قلم کالای ورزشی برای مناطق محروم را در استادیوم شهید هرندی واقع در جنوب شهر تهران آغاز کرد که با حضور چشمگیر پیشکسوتان ورزشی کشور همراه بود .

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این‌باره اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری شاهد این مهم  بوده‌ایم که علاوه بر اقدامات بزرگ ستاد اجرایی مانند رونمایی از 41 هزار شغل مستقیم و 80 هزار شغل غیر مستقیم در سال 97، ستاد اجرایی در راستای مدرسه‌سازی، کمک به بیماران سرطانی و ساخت بیمارستان نیز گام‌های مثبتی برداشته است.

دکتر محمد مخبر تصریح کرد: از اواسط سال جاری شاهد پویش‌های مختلف بوده‌ایم که هرکدام از آنها با استقبال خوب مردم کشورمان رو به رو بوده است.

وی افزود: به عنوان مثال اوایل مهرماه سال جاری حدود 300 هزار بسته لوازم تحریر را به مناطق محروم اهدا و همچنین حدو 3 هزار جهیزیه و 3 هزار ویلچر نیز تا کنون از طرف ستاداجرایی فرمان امام به این مناطق ارسال شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اعلام کرد: امروز هم شاهد آغاز آیین ارسال 100 هزار قلم کالا و تجهیزات ورزشی به مناطق محروم هستیم که این اقدام تحت عنوان پویش احسان صورت گرفته است. از همه ورزشکاران پیشکسوت و فعالان این حوزه برای پشتیبانی و استقبال از این اقدام خیرخواهانه ممنون هستم، چرا که با چنین حمایت‌هایی توانسته‌ایم از 22 بهمن ماه سال جاری تاکنون این اقلام را برای ارسال به 2هزار و 500 نقطه مهیا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون دوازده و نیم میلیارد تومان برای تهیه این 100 هزار قلم کالای ورزشی هزینه شده است، این پویش ادامه دارد چرا که ما به مردم قول داده‌ایم تا هر چقدر اعتبار در اختیارمان قرار بگیرد به این اقدام خداپسندانه ادامه دهیم، البته باید به این مهم نیز اشاره شود که بیش از 90 درصد هزینه‌ها برای  تهیه 100 هزار کالای فعلی از سوی ستاد اجرایی تامین شده است.

در حاشیه این مراسم سالن اصلی استادیوم شهید هرندی میزبان برگزاری مسابقه نمادین فوتبال بین دو تیم خبرنگاران و یکی از مدارس مناطق جنوب تهران بود که مورد استقبال شهروندان این منطقه نیز قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید