خدابخشی برای طلا و پورشیب برای برنز به میدان می‌روند

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۰
    کد خبر :499616

مهدی خدابخشی به فینال لیگ جهانی کاراته وان سری آ اتریش راه یافت.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در ادامه لیگ جهانی کاراته وان سری آ که با حضور 2057 کاراته کا از 99 کشور در شهر سالزبورگ اتریش پیگیری می‌شود، مهدی خدابخشی که با 5 پیروزی موفق شده به دیدار نیمه نهایی راه یابد، در این مرحله از سد مامایف آذرباجانی گذشت و راهی فینال شد تا بدین لحظه دومین فینالیست تیم ایران در این رقابت ها باشد. ذبیح اله پورشیب نیز در دیدار نیمه نهایی مقابل آکتاش ترکیه ای نتیجه را واگذار کرد تا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

نتایج کسب شده امروز تا بدین لحظه بدین ترتیب است:

مهدی خدابخشی ابتدا 4 بر صفر ایلیا لتیک از سوئیس را شکست داد. سپس 4 بر صفرسرگی ایگناتف از روسیه را برد. او در سومین دیدار یک بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس به پیروزی رسید. مبارزه چهارم خدابخشی برابر فاروک عبدسلام فرانسوی بود که موفق شد 4 بر صفر او را مغلوب کند. در ادامه 5 بر صفر والری توماکوف از اوکراین را برد و در نیمه نهایی 3 بر صفرآیخان مامایف آذربایجانی را با شکست بدرقه کرد و فینالیست شد. او فردا برای کسب مدال طلا به مصاف اوگور آکتاش ترکیه ای خواهد رفت.

ذبیح اله پورشیب ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سدآیدین واتریچ از بوسنی و هرزگوین گذشت. در ادامه 3 بر صفر ابراهیما ام بایه از فرانسه را مغلوب کرد. سپس 3 بر 2 مقابل آلوین کاراگی از کوزووو برنده شد. پورشیب در چهارمین دیدار 3 بر صفر از سد پابلو آرناس از اسپانیا گذشت. سپس 4 بر یک تیموتی پترسن از هلند را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی 4 بر یک نتیجه را به اوگور آکتاش ترکیه ای واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت و فردا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می رود.

کیوان بابان در اولین بازی خود 2 بر صفر عمر العزمی عربستانی را مغلوب کرد و در مبارزه دوم 2 بر یک مغلوب اوگور آکتاش ترکیه ای رفت و با راهیابی کاراته کا ترک به فینال، بابان هم به جدول شانس مجدد رفت.

احسان حیدری 2 بر صفر آرتم ژیگالوک از اوکراین را در اولین مبارزه برد. او در ادامه مقابل گابریله بنی از ایتالیا 2 بر 2 به تساوی رسید تا حریف ایتالیایی با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی باشد. با باخت گابریله بنی ایتالیایی، احسان حیدری از ادامه رقابت ها بازماند.

مهدی قراری زاده در اولین دیدار 4 بر یک لائورنت اِتمی از آلمان را برد. در دومین بازی زاده 3 بر یک ولادمیر برزانیچ از صربستان را از پیش رو برداشت. سپس مقابل آندره تروشانکو از اوکراین پس از تساوی 10 بر 10 با قانون سنشو مغلوب شد. با شکست آندره تروشانکو اوکراینی، مهدی قراری زاده از دور رقابت ها کنار رفت.

نوید عبدالملکی در مبارزه اول خود 3 بر صفر نتیجه را به والری توماکوف از اوکراین واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید