امدادرسانی به 640 نفر در سیل جنوب استان کرمان/7 روستا در محاصره سیل در ریگان

    کد خبر :499167
امدادرسانی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به 12 روستای سیل زده در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: امدادرسانی به این مناطق همچنان ادامه دارد.

“محمد حیدری پور” اظهار کرد: بارش‌های اخیر در جنوب استان کرمان باعث وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های ارزوئیه، کهنوج، رودبار جنوب و ریگان شده است.

وی با اشاره به اینکه 128 خانوار گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند، افزود: 46 نیروی امدادی و پرسنل در قالب 9 تیم در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان در روز گذشته حضور یافتند.

حیدری پور با اشاره به 640 نفر حادثه دیده در 12 شهر و روستا در مناطق جنوب استان تصریح کرد: تاکنون به شهر و روستاهای چیل آباد، سالاری، عشایر قاسمی، عشایر منظری، تهمینه، شهرک بندکو، کهنوج امدادرسانی شده و در روستاهای علی‌آباد 800 متری، همت آباد چاه ملک، توکل آباد، کارگاه جهاد، پل توکل آباد در شهرستان ریگان و رودبار جنوب امدادرسانی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا،معاون هلال احمر استان کرمان با اشاره به بکارگیری 9 خودروی امدادی و نجات در این عملیات گفت: تاکنون نایلون، اقلام زیستی و گرمایشی در بین خانوارهای دچار حادثه توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید