سروش احمدی: هنوز جای پایم در تیم ملی تکواندو محکم نشده است

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۸:۱۷
    کد خبر :499014

هوگوپوش وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی گفت: در جام باشگاه‌ها و جام ریاست فدراسیون جهانی عنوان قهرمانی را به دست آوردم اما هنوز جای پایم در تیم ملی محکم نشده است.

سروش احمدی اظهار داشت: در دو مسابقه جام باشگاه‌های آسیا و جام ریاست فدراسیون جهانی حضور داشتم وخوشبختانه با کسب عنوان قهرمانی در این دو رویداد توانستم 30 امتیاز را به جمع امتیازات خودم اضافه کنم.

وی افزود: در وزن 63 کیلوگرم با حریفان خوبی مبارزه کردم. هادی تیران،کامران مردانی پور از تکواندوکاران جوان و خوب این وزن هستند. در جام ریاست با “نیاز” از بکستانی نیز مبارزه کردم. پس از سه سال نیز در فینال برابر سینا بهرامی بازی کردم که برایم بسیار دلچسب بود.

هوگوپوش وزن 63 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: به رغم موفقیت‌هایم در مسابقات کیش بازهم نمی توانم به یقین گفت که بازیکن فیکس تیم ملی خواهم بود. در واقع هنوز جای پایم محکم نشده است. به هرحال من تمام تلاش خودم را می‌کنم تا نظر کادر فنی را برای ورود به تیم ملی جلب کنم.

سروش احمدی یادآورشد: شاید در مسابقات کیش نظر کادر فنی با توجه به آنالیزهایی که داشتند روی بازیکنان دیگری غیر از من باشد. در هر صورت مطیع تصمیمات کادر فنی هستم و هر نظری داشتند من قبول می‌کنم.

وی تصریح کرد: برای جایگاهی که قرار دارم سخت زحمت کشیده‌ام. آن را مفت به دست نیاوردم که راحت نیز از دست بدهم. تمام تلاش من ابتدا جلب رضایت کادرفنی است سپس موفقیت در قهرمانی جهان خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید