آخرین وضعیت پرونده ویلاهای «فرزند وزیر اسبق» و «همسر خانم نماینده» در لواسان

    کد خبر :498800
ویلای لواسان

شهردار لواسان اعلام کرد: حکم تخریب ملک ویلایی غیرمجاز دختر یکی از وزیران سابق صادر، قطعی و هفته آینده اجرا خواهد شد.
شهردار لواسان اعلام کرد: حکم تخریب ملک ویلایی غیرمجاز دختر یکی از وزیران سابق {شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صنعت و معدن و تجارت} صادر، قطعی و هفته آینده اجرا خواهد شد.

به گزارش «آزادی» علی حیدریان شامگاه چهارشنبه در برنامه‌ای تلویزیونی ضمن تاکید بر اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ تنها حکم جریمه صادر نمی‌کند با اشاره به ویلای خبرساز فرزند یکی از مسئولان دولتی سابق توضیح داد: کارشناس رسمی دادگستری از ملک مذکور بازدید و طرح اجرایی ارائه کرده است که طبق آن اوایل هفته آینده حکم تخریب را اجرا خواهیم کرد.

وی در خصوص یکی دیگر از ویلا‌های پر حاشیه این شهر منتسب به یکی از اطرافیان خانم نماینده مجلس شورای اسلامی {ویلای متعلق به هادی میرمحمدعلی و برادرش هانی میرمحمدعلی همسر سیده فاطمه حسینی} اظهارداشت: این ملک در کمیسیون ماده ۱۰۰ حکم جریمه گرفته و آن را نیز پرداخت کرده است، لذا ویلای مذکور تخریب نمی‌شود.

این مقام مسئول در پایان یادآورشد: شهرداری در کمیسیون ماده ۱۰۰ تنها تکمیل کننده پرونده و دبیر است و صاحب رای نیست.

حیدریان ضمن بیان اینکه قانونگذار برای مالکان حق اعتراض قائل شده افزود: پرونده مالکان متخلف پس از اعتراض به رای کمیسیون ماده ۱۰۰ به کمیسیون تجدیدنظر و پس از اعتراض به حکم این کمیسیون نیز به دیوان عدالت اداری ارجاع می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرماندار شمیرانات نیز در این برنامه گفت: ۹۰۰ پرونده ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان تشکیل شده و امسال افزون بر ۵۰۰ تخریب داشته ایم.

سیاوش شهریور اظهارداشت: در ابلاغیه‌ای به بخشداران اجازه بلندمرتبه سازی را در بخش‌های شمیرانات سلب کرده ام.

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه مجوز‌های هتل در حال ساخت فشم در سال‌های قبل از فعالیت دولت تدبیر و امید صادر شده تاکید کرد: سه طبقه از هتل در حال ساخت در محدوده فشم و در حریم رودخانه باید تخریب شود که در حال انجام مقدمات آن هستیم.

لواسان یکی از شهر‌های خوش آب و هوای شهرستان شمیرانات و در ۱۵ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید